• شناسه خبر : 59120
  • تاریخ انتشار : 15 آبان 1400 - 02:53

سرپرست معاونت صنایع دستی استان اردبیل گفت: برای حمایت از صنعتگران فعال مشکلات در بازارچه صنایع دستی اردبیل پیگیری می‌شود.

اشتغال صنایع دستی

توحید دلاور قوام، سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه بررسی و رفع مشکلات بازارچه صنایع‌دستی گفت: در راستای رونق فروش آثار هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی در بازارچه صنایع‌دستی تلاش و پیگیری لازم انجام می‌شود.

او با اشاره به برخی مشکلات موجود برای صنعتگران در این بازارچه بیان کرد: رفع تمامی مشکلات و ایجاد رونق در این بازارچه نیازمند همکاری و مشارکت فعالان در این مجموعه است.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در مورد نقش این بازارچه در اشتغال هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی گفت: از مهمترین اولویت‌های امسال استفادهاز ظرفیت صنایع‌دستی در ایجاد اشتغال است که در نیمه نخست سال در این زمینه اقدامات لازم انجام و شاهد اشتغال ۲۲۰ نفر در این حوزه بودیم.

دلاور قوام توسعه کارگاه‌های گروهی صنایع‌دستی و صدور پروانه تولید کارگاهی و جواز تاسیس به تعداد ۱۲ کارگاه و توسعه کارگاه‌های انفرادی صنایع دستی و صدور و تمدید پروانه تولید انفرادی تمدید به تعداد ۷۷۲ مورد را از دیگر اقدامات در راستای رونق تولید و اشتغال در بخش صنایع‌دستی استان برشمرد و عنوان کرد: این اقدامات با رفع مشکلات در بخش صنایع‌دستی در سطح استان تداوم می‌یابد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up