• شناسه خبر : 59454
  • تاریخ انتشار : 23 آبان 1400 - 12:03

یکی از مهم ترین برند های دنیا برند ایسوس است که با ده سال سابقه در حوزه تولید سیستم های مرتبط با تکنولوژی حرف اول را می زند.

معرفی لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X540UA | دانشجویی

همان طور که می دانید وجود هوش مصنوعی در پیشرفت روند کار ها چه در حوزه درس ها و دانشگاه ها و چه در حوزه شغل و کسب و کار تاثیر زیادی داشته و امروزه به حدی رسیده است که باعث آن شده تا کار ها بدون هوش مصنوعی پیش نخواهد رفت که در پی آن افراد نیاز به سیستم ها و سخت افزار هایی دارند تا کار های خود را در آن پیاده سازی کنند، در نتیجه برند های زیادی برای تولید چنین سیستم هایی در دنیا مشغول فعالیت هستند که یکی از مهم ترین برند های دنیا برند ایسوس است که با ده سال سابقه در حوزه تولید سیستم های مرتبط با تکنولوژی حرف اول را می زند.

یکی از سیستم هایی که امروزه کمک دست تمام افراد مشغول در حوزه های مختلف هستند لپ تاپ است که به دلیل قابل حمل بودن آن در هر جا جزو پر کاربرد ترین سیستم های کمک دست افراد شده است. ایسوس با سابقه دیرینه ای که در حوزه تولید انواع مختلف لپ تاپ ها دارد، می تواند یکی از بهترین برند های انتخابی شما برای خرید لپ تاپ باشد.

به همبن دلیل ما امروز تصمیم گرفتیم که به معرفی یک لپ تاپ کار آمد به نام لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X540UA که ویژه دانشجویان نیز می باشد و در رده خود می توان گفت جزو بهترین لپ تاپ asus است، بپردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید… .

نمایشگر لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X540UA

ابعاد نمایشگر لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X540UA 15.6 اینچ می باشد که کاملا مناسب یک فرد شاغل یا یک دانشجویی است که مدام باید به خواندن مقاله و یا کسب و تولید تحقیق بپردازد، چرا که بزرگ بودن  ابعاد آن باعث راحت تر خواندن مطالب شده و نتیجه کار با کیفیت بیشتری صورت می گیرد. نوع صفحه نمایشی که در لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X540UA بکار برده شده از نوع TFT LED-Backlit LCD می باشد که جزو بهترین صفحه نمایش های با کیفیت در میان میان رده های ایسوس به حساب می آید، علت بکار بردن چنین کیفیتی در یک لپ تاپ میان رده راحتیه دانشجویان است تا آن ها بتوانند تصاویر را به راحتی و به وضوح، همراه با شفافیت بالا مشاهده کنند.

نمایشگر لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X540UA

بنابراین از لحاظ نمایشگر ایسوس توانسته است کاربران خود را در این مدل راضی کند. رزولوشن و وضوح در این نمایشگر برابر با 1920 در 1080 می باشد و تصاویری با وضوح و کیفیت FullHD را در اختیار کاربران قرار می دهد . این صفحه نمایش 15 اینچی برای جلوگیری از انعکاس و بازتاب نور از یک پوشش مات استفاده کرده است که بسیار کار آمد می باشد. نسبت تصاویر در این دستگاه برابر با 16:9 می باشد.

بخش سخت افزاری و عملکرد لپ تاپ Asus مدل VivoBook X540UA

در لپ تاپ ایسوس مدل X540UA از پردازنده Core i3-7020U شرکت اینتل استفاده شده است که دارای فرکانس پردازنده 2.2 گیگاهرتز و فرکانس توربو 2.5 گیگاهرتز می باشد. در لپ تاپ ایسوس مدل X540UA از حافظه رم‌ نسل DDR4 با ظرفیت 4 گیگابایت استفاده شده است که نسبت به رم‌ های نسل قبل (DDR3) تا ۳۳ درصد قوی تر عمل می کند. این سخت افزار باعث می شود تا این لپ تاپ حدودا ۵۰ درصد از نسل قبلی خود سریع تر و قوی تر باشد و باعث می شود تا زمانی که کاربر بخواهد برنامه های با حجم بالا را اجرا کند با هنگی و مشکل های دیگر از جمله، دیر اجرا شدن برنامه جلوگیری شود. حافظه هارد دیسک این لپ تاپ نیز برابر با 1 ترابایت و از نوع SATA 5400RPM می باشد. پردازنده گرافیکی لپ تاپ ASUS X540UA از شرکت اینتل و مدل UHD Graphics 620  می باشد و از حافظه اختصاصی گرافیکی استفاده نمی کند. بنابراین این نوع لپ تاپ ایسوس صرفا جهت کار های معمولی طراحی شده است.

نتیجه گیری

لپ تاپ Asus مدل VivoBook X540UA داراای یک نمایشگر عالی و سخت افزار متوسط است که می تواند به راحتی کار یک دانشجو را راه بیندازد. علاوه بر آن می تواند به کمک دانش آموزان رشته های مختلف نیز بیاید، بنابراین شما می توانید با پرداخت مبلغ نسبتا کم یک لپ تاپ میان رده با کیفیت را خریداری نمایید، اما این را نیز در نظر بگیرید که اگر قرار است نرم افزار های خیلی حرفه ای و با حجم بالا را نیز اجرا کنید بهتر است مدل های دیگر این برند را خریداری نمایید چرا که این مدل صرفا برای راه انداختن کار دانشجویان و افراد شاغلی که کار های سبکی دارند مناسب است.

منبع: مقداد آی تی


#لپ تاپ   #لپ تاپ   #ایسوس   #ایسوس   #مقداد آی تی



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up