• شناسه خبر : 59468
  • تاریخ انتشار : 23 آبان 1400 - 02:38

سرپرست تعاون،کار و رفاه اجتماعی اردبیل در بازدید از واحد دانش بنیان تولید قطعات الکترونیکی و پاور بانک از حمایت مالی شرکت های دانش بنیان و فناور خبر داد.

پژوهش دانش بنیان
همزمان با هفته بزرگداشت کارآفرینی، سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از شرکت دانش بنیان تولید قطعات الکترونیکی و پاوربانک رسا سبلان الکترونیک بازدید کرد.

بهروز رحیم زاده در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کارفرینی به مدیر این مجموعه فن‌آور گفت: حمایت تسهیلاتی لازم از واحدهای تولیدی دانش بنیان و فناور با رویکرد تبدیل علم به ثروت و اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی اعطا می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در این واحد تولیدی ۱۳ نفر مشغول به کار هستند و با اتمام طرح توسعه این واحد واقع در جاده اردبیل به سرعین شاهد اشتغال هرچه بیشتر  جوانان و متخصصین در این واحد خواهیم بود.

 بهروز رحیم زاده ضرورت توانمندسازی نیروی انسانی موجود را در زمینه کارآفرینی یادآور شد و اظهار داشت: در شرایط کنونی باید بتوان با ارائه برنامه‌های حمایتی، افراد خلاق و ایده‌پرداز را به سمت کارآفرینی و خطرپذیری سوق داد تا بتوانند علاوه بر ایجاد اشتغال برای خود، تعداد دیگری از فارغ‌التحصیلان را نیز مشغول به کار کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up