• شناسه خبر : 60607
  • تاریخ انتشار : 22 آذر 1400 - 05:15

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: همه دستگاه های اجرایی باید نسبت به جذب اعتبارات مصوب حوزه عمرانی اقدام کرده و مانع از برگشت این اعتبارات به خزانه شوند.

مسعود امامی یگانه

 

مسعود امامی یگانه در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و تسهیل سرمایه‌گذاری در شهرستان اردبیل اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسهیل روند سرمایه‌گذاری در شهرستان باید به عنوان اولویت مهم همه دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اعتبارات عمرانی شهرستان اردبیل بالغ بر ۱۲۵ میلیارد تومان بوده و همه دستگاه‌ها ضروری است نسبت به جذب و تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام پیگیری و نظارت لازم داشته باشند.

فرماندار اردبیل بر مدیریت مصرف آب با توجه به وضعیت خشکسالی به ویژه در بخش آب شرب و کشاورزی تاکید کرد و گفت: شرکت آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام دهند.

امامی یگانه افزود: با توجه به نزدیکی فصل زمستان مدیریت مصرف انرژی نیز نیازمند توجه همگانی به ویژه در ادارات و مجموعه‌های تابعه است.

وی با تاکید بر جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز به ویژه در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها بیان کرد: در روستا‌ها با محوریت بخشداران، دهیاران، شورا‌ها و در شهر‌ها با محوریت شهرداری‌ها و همکاری سایر ارگان‌های ذیربط جلوی هرگونه ساخت و ساز‌های غیرمجاز گرفته شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up