• شناسه خبر : 61058
  • تاریخ انتشار : 04 دی 1400 - 12:28

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل:

ظرفیت قانونی خوبی در بودجه سال آینده برای محرومیت زدایی پیش بینی شده است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: ظرفیت قانونی خوبی در بودجه سال آینده برای محرومیت زدایی پیش بینی شده است.

داوود شایقی

 

به گزارش شهرخوان، داود شایقی در جلسه ستاد تسهیل و اقتصاد مقاومتی در شهرستان پارس آباد اظهار کرد: به تناسب هر شهرستان و ظرفیت های تولیدی و اقتصادی برنامه ریزی های مناسبی در سطح ملی و استانی انجام شده تا با همراهی سرمایه گذاران بخش خصوصی فعالیت های مثبت و رو به رشدی را شاهد باشیم.

وی قابلیت بی نظیر پارس آباد را در حوزه کشاورزی و تولید محصولات متنوع زراعی و باغی و دامی یادآور شد و خاطرنشان کرد: وجود جامعه عشایری توانمند و تولیدکننده در کنار سایر گروه های فعال در شهرستان پارس آباد زمینه خوبی را به وجود آورده تا ما بتوانیم در ابعاد مختلف به خوداتکایی واقعی دست یابیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل بیان کرد: با تاکید استاندار اردبیل و تشکیل مرتب جلسات ستاد تسهیل سعی بر این است تا موانع پیش رو و قوانین دست و پاگیر از پیش روی تولید برداشته شده و سرمایه گذاران با انگیزه مضاعف بتوانند در سنگر کار، تلاش و جهاد حضور شایسته ای را داشته باشند.

شایقی افزود: در کنار همه این تمهیدات و تلاش برای ایجاد زیرساخت های توسعه متوازن در این استان ظرفیت های قانونی خوبی در بودجه سال آینده برای محرومیت زدایی پیش بینی شده که امیدواریم با همراهی نمایندگان مجلس به شکل برنامه محور بتوانیم از این ردیف های اعتباری و طرح های مصوب استفاده کنیم.

وی یادآور شد: در بودجه 1401 با بررسی و تائید نمایندگان مجلس قرار است صندوق توسعه استان ها شکل گیرد تا از این محل منابع جمع آوری شده صرف اجرای طرح های زیربنایی و مهم شود تا بهره و سود آن را خود مردم استان ها ببرند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up