• شناسه خبر : 61322
  • تاریخ انتشار : 09 دی 1400 - 12:53

عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه برخی از زیرمجموعه شهرداری نه تنها درآمد ندارند بلکه ضررده هم هستند، گفت: این یک هشدار است که باید شورای شهر بر این سازمانها نظارت کند.

حبیب فتحی: 80 درصد زیرمجموعه شهرداری اردبیل زیان‌ده هستند

به گزارش شهرخوان، حبیب فتحی عضو شورای شهر اردبیل گفت: در دوره پنجم ايراداتي به اين حسابرسي وارد شد به طوري كه در اين مدت به تصويب نرسيد و قطعا اين ايرادات بايد برطرف شود.

برخی سازمان ها و زیرمجموعه شهرداری اردبیل زیان ده هستند

وي ضرورت فعاليت بيشتر سازمان‌ها و مناطق شهرداري را در جذب درآمد و خروج از شرايط زياندهي يادآور شد و اضافه كرد: 80 درصد سازمان‌هاي شهرداري در حال حاضر زيان‌ده هستند.

زیان ده بودن سازمانهای شهرداری یک هشدار است

حبیب فتحی به حسابرسي بودجه سال 97 شهرداري اشاره كرد: و افزود: كرد: عدم مديريت صحيح و كارآمد در اين عرصه سبب شده تا اكثر سازمان‌هاي شهرداري زيان‌ده باشند و اين امر در قالب حسابرسي سالانه خود را نمايان مي‌سازد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران جدید شهرداری باید برنامه خود را به شهرداری ارائه دهند، ادامه داد: عدم مدیریت صحیح و نداشتن برنامه از جمله موارد زیان ده بودن این سازمانها می باشد.

این عضو شورا در بخش ديگري از سخنان خود اظهار كرد: در صورت تداوم اين شرايط قطعا در سال‌هاي آينده نيز چنين روند نامناسب حسابرسي را در شهرداري اردبيل شاهد خواهيم بود كه عمده موارد با اصطلاح مردودي و يا مشروط قيد مي‌شود كه بهتر است از هم اكنون به فكر تغيير شرايط بوده و با به كارگيري مديران توانمند و دورانديش بتوانيم مشكل حسابرسي را در سال‌هاي آينده برطرف كنيم.

فتحی با اشاره به اینکه این سازمانها نه تنها سوده نیستند بلکه زیان مالی هم دارند، گفت: آنها باید چشم انداز روشن و شفاف برای آینده سازمانها ترسیم کنند.

عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: امروزه وضعیت این سازمانها سیاه و تاریک است و باید تدبیری اندیشیده شود تا در سالهای آتی سیاه تر نشوند.

فتحي  روسای این سازمان فکر و برنامه ای برای کسب درآمد هم ندارند، تصريح كرد: در اين موضوع بايد چندين مسئله مورد توجه قرار گيرد تا ما در آينده و حسابرسي سال‌هاي بعد دچار گرفتاري و معضلات نشويم كه از هم اكنون بهتر است در اين باب مشاركت گسترده‌اي را شاهد باشيم.

 

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up