• شناسه خبر : 62074
  • تاریخ انتشار : 22 دی 1400 - 05:50

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شهر اردبیل:

سازمان فرهنگی و ورزشی 15 میلیارد تومان اعتبار دارد

سلامت صفری گفت: سازمان فرهنگی و ورزشی در سالجاری 15 میلیارد تومان اعتبار مصوب دارد که از این رقم در نیمه اول سال نزدیک به 3 میلیارد تومان تحقق یافته که 20 درصد سهم اعتباری سازمان را شامل می شود.

سلامت صفری: سازمان فرهنگی و ورزشی 15 میلیارد تومان اعتبار دارد

به گزارش شهرخوان؛ سلامت صفری بیان کرد: برای اولین بار در سه سال اخیر شهرداری گزارش 6 ماهه عملکرد خود را ارائه کرد و مشخص شد از سهم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یک میلیارد و 200 میلیون تومان به حوزه ورزش به ویژه توسعه ورزش های همگانی نظیر پیاده روی، دوچرخه سواری و رشته های رزمی، فوتبال در رده نونهالان و نوجوانان، فعالیت های ورزشی در 13 ایستگاه سلامت شهر اردبیل، ورزش کارکنان و … هزینه شده است.

وی اساسنامه مصوب سازمان فرهنگی و ورزشی را با ردیف بودجه ای مشخص براساس برنامه های ارائه شده را یادآور شد و گفت: برای تجلیل از قهرمانان ورزشی در سطح جهانی، آسیایی و ملی همه ساله برنامه هایی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان در نظرگرفته می شود تا تجلیلی را از این افتخارآفرینان عرصه ورزشی شاهد باشیم.

صفری اظهار کرد: در نشست اخیر با مدیرکل ورزش و جوانان مقرر شد تا کارگروهی شاخص ها و شیوه نامه های موردنظر در این زمینه را تدوین و تهیه کند تا زمینه عملیاتی شدن این برنامه را با حمایت و پشتیبانی شورا و شهرداری و سایر نهادها شاهد باشیم.

166میلیون تومان برای مسابقه دارت قابل قبول نیست

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اردبیل به برگزاری مسابقات دارت کلانشهرهای کشور در اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: مبلغ هزینه شده در این رویداد 166 میلیون تومان بوده که به گفته مسئولان کمترین هزینه محسوب می شود در حالی که این رقم برای اعضای شورای شهر در برگزاری این رویداد قابل قبول نبوده و کم هزینه تر از این می توانستیم این رویدادها را برگزار کنیم.

اخبار مربوط به سلامت صفری را اینجا دنبال کنید

شورای اسلامی اردبیل

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up