• شناسه خبر : 62261
  • تاریخ انتشار : 27 دی 1400 - 02:59

نماینده مردم شهرستانهای خلخال و کوثر در مجلس گفت: میانگین نرخ بیکاری در خلخال دو برابر نرخ بیکاری کشور است.

بیکاری- افسردگی

سید غنی نظری روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برای سرمایه‌گذاری شرکت شستا در خلخال افزود: در حالی که نرخ بیکاری در کشور11 درصد است این میزان در شهرستان خلخال دو برابر این رقم می‌باشد.

وی بیان کرد: اصلی‌ترین اولویت مسئولان شهرستان و استان باید ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار به خصوص جوانان بیکار بوده و موانع موجود بر سر راه این موضوع حل شود.

وی اظهار کرد: زمینه‌ سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف اعم از استخراج خاک‌های معدنی، راه اندازی کارخانه‌های فراوری محصولات معدنی در خلخال فراهم است و انتظار می‌رود شرکت شستا سرمایه‌گذاری مناسبی برای ایجاد اشتغال در منطقه انجام دهد.

نظری با اشاره به طولانی شدن زمان استعلام اداری و خسته شدن سرمایه‌گذاران در پیچ و خم ادارات، خواستار همکاری مناسب ادارات با سرمایه‌گذاران در منطقه شد.

سید جواد یحیی‌زاده سرپرست فرمانداری خلخال نیز در این جلسه گفت:سرمایه‌گذاری شرکت شستا در زمینه راه‌اندازی کارخانه گرید دارویی و استخراج معادن آهک در منطقه نمونه گردشگری ازناو این شهرستان مشروط به موافقت اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی و همچنین شرکت آب منطقه ای استان اردبیل است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up