• شناسه خبر : 62521
  • تاریخ انتشار : 06 بهمن 1400 - 11:51

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از الحاق متمم و اصلاح و افزایش بودجه سال 1400 خبر داد و گفت: بودجه شهرداری اردبیل از 855 میلیارد تومان به 950 میلیارد تومان افزایش یافت.

 

جواد انصاری: بودجه شهرداری اردبیل افزایش یافت

بودجه شهرداری اردبیل افزایش یافت


به گزارش شهرخوان، جواد انصاری در هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک هفته مادر و زن و همچنین با گرامیداشت ایام دهه مبارکه فجر در رابطه با متمم پیشنهادی شهرداری اردبیل اظهار کرد: این متمم در جلسات متعدد توسط اعضای شورای شهر بررسی شد و در کمیسیون برنامه و بودجه با دعوت روسای سازمان ها و معاونین شهرداری بررسی کامل شد.

وی افزود: بودجه سالجاری که مصوب سال 99 و مورد تایید شورای پنجم بود 855 میلیارد تومان بود؛ متمم پیشنهادی شهردار اردبیل یک هزار میلیارد تومان می باشد که پس از بررسی تمامی جوانب بودجه سالجاری با لحاظ متمم به 950 میلیارد تومان افزایش یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در ادامه سخنان خود از آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خصوص ایراد خطبه هایی در نماز جمعه با مضمون گلایه از مسئولین دولتی نسبت به بی تفاوتی بحران برف در استان و شهر اردبیل قدردانی کرد و گفت: از استاندار اردبیل نیز بابت دعوت از وزیر کشور جهت بیان مشکلات استان در خصوص بحران بارش سنگین برف تشکر می کنم.

انصاری ادامه داد: قرار است در دیدار شهردار اردبیل و شورای شهر با وزیر کشور، کاستی های موجود در ماشین آلات و تجهیزات برفروبی بیان شود تا بلکه تمهیدات لازم برای رفع کمبودها از سوی مسئولین کشوری اتخاذ شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل اذعان کرد: حجم برف در سطح شهر بسیار سنگین بود البته زحماتی کشیده شد اما کافی نبود و این موضوع بر همگان آشکار شد که تجهیزات موجود و امکانات شهرداری جوابگوی بارش های سنگین نیست که در این خصوص اعضای شورای شهر اجازه خرید و افزایش تجهیزات و ماشین آلات برفروبی را به شهرداری دادند.

وی در پایان از عموم شهروندان اردبیلی جهت همکاری با شهرداری در برفروبی معابر و حوصله و صبری که مردم به خرج دادند قدردانی کرد و گفت: تمام اعضای شورای شهر در چند روز گذشته در عملیات برفروبی و یخ زدایی ها، مدیران مناطق و شهردار اردبیل را همراهی کردند که در مجموع از تمامی افرادی که در خروج از این بحران یاریگر مدیریت شهری بودند تشکر و قدردانی می کنم.

شورای اسلامی اردبیل

بودجه شهرداری اردبیل افزایش یافت



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up