• شناسه خبر : 62751
  • تاریخ انتشار : 13 بهمن 1400 - 07:47

عضو شورای شهر با اشاره به اینکه اردبیل صرفا از لحاظ اسم تبدیل به کلانشهر شده است، گفت: حجم انباشته‌ شده ای از کمبودها و مشکلات در سازمان شهرداری وجود دارد.

مینا نهامین: اردبیل صرفا از لحاظ اسم تبدیل به کلانشهر شده است

حق با مردم است و ما مطالبه گر برای خدمت‌گزاری به مردم‌ هستیم. انتقادات مردم را قبول داریم

به گزارش شهرخوان؛ مینا نهامین گفت :مردم‌ از نمایندگان خود در شورا و شهرداری اردبیل در راستای خدمات رسانی انتظاراتی دارند که ما موظف به پاسخ گویی به آنها هستیم

نهامین گفت:حجم انباشته‌ شده ای از کمبودها و مشکلات در سازمان شهرداری وجود دارد که قدم به قدم مشخص می‌گردد و بایستی آنها مرتفع گردد.

سخنگوی شورا افزود: اردبیل صرفا از لحاظ اسم تبدیل به کلانشهر شده استو از نظر ساختاری و افکاری و امکانات و بودجه فعلا فاصله زیادی داریم که با تلاش شورا و شهردار بایستی نواقص مرتفع گردد.

وی گفت:در بحران برف شاهد بودیم که امکانات شهرداری جوابگوی برف نبوده ولی با کمک دیگر نهادها و پرسنل شهرداری تا به امروز خدمات ادامه دارد و قدردان زحمات شهردار بوده و پذیرای انتقادات می باشیم.

نهامین گفت:همانگونه که وضعیت اداری استخدامی پرسنل شهرداری آشفته بود و با آزمون و جذب ایثارگران بخشی از مشکلات مرتفع شد، با خرید تجهیزات و ماشین الات امیدواریم مشکلات برف روبی و عملیات عمرانی نیز سامان یابد. کمبودهای موجود به عنوان یک کلانشهر احصا و برطرف شود.

اردبیل

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up