• شناسه خبر : 62798
  • تاریخ انتشار : 14 بهمن 1400 - 12:07

نائب رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه ساختمان دانشگاه علمی _ کاربردی شهرداری در شان شهرداری نیست، گفت: کمتر دانشجویی راغب به تحصیل در این مجموعه می شود.

میرمحمد سیدهاشمی: ساختمان دانشگاه علمی _ کاربردی در شان شهرداری نیست
دانشگاه علمی – کاربردی شهرداری باید به سوددهی برسد

به گزارش شهرخوان؛ میر محمد سید هاشمی نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مرکز آموزش علمی – کاربردی شهرداری اردبیل در حال حاضر زیان ده است و باید به سمت سوددهی حرکت کند.

میرمحمد سیدهاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: اساسنامه مرکز آموش علمی – کاربردی شهرداری اردبیل برای بررسی بیشتر و تائید شورای شهر به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شد و ما در جلسات مختلف این لایحه را مورد بررسی قرار دادیم.

وی توسعه آموزش با محوریت مدیریت شهری را در این دانشگاه یادآور شد و خاطرنشان کرد: همه اعضای شورای شهر بر این باورند که این مرکز علمی و آموزشی باید به فرآیند سوددهی برسد تا در رقابت با سایر دانشگاه ها عقب نماند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل کسب منابع درآمدی دانشگاه را یکی از عوامل پویایی این مجموعه اعلام کرد و گفت: با توجه به ساختمان نامناسب این دانشگاه و دورافتادن از مسیر اصلی شهر کمتر دانشجویی راغب به تحصیل در این مجموعه می شود که بهتر است هم در اصلاح نیروی انسانی و هم ارتقای ساختمان و تجهیزات سخت افزاری آن اقدامات مناسب انجام شود.

سیدهاشمی افزود: در هیئت امنای این دانشگاه قطعا از ظرفیت شورای شهر استفاده خواهد شد و در کنار آن تلاش بر این است تا رشته های متنوعی در این دانشگاه راه اندازی شده تا جذب دانشجویان را شاهد باشیم.

وی با قدردانی از همت شهرداری در پیگیری جذب منابع و اعتبارات از طریق وزارت کشور گفت: خرید چندین دستگاه ماشین آلات سنگین برفروبی در روزهای اخیر ما را به بهبود شرایط خدمات رسانی شهری امیدوارتر کرد.

شورای اسلامی اردبیل

ساختمان دانشگاه علمی _ کاربردی در شان شهرداری نیست



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up