• شناسه خبر : 62921
  • تاریخ انتشار : 17 بهمن 1400 - 01:27

فرماندار شهرستان انگوت گفت: زیر بنای توسعه جامعه از روستا شروع می شود و تولید ثروت در روستاها سبب جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها می شود.

روستا

تولید ثروت در روستاها سبب جلوگیری از مهاجرت می شود


زیادی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با درود به شهدای انقلاب و امام شهدا و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: احداث مسکن مقاوم در روستاها بسیار حائز اهمیت بوده و موجب توسعه پایدار روستاها و مهاجرت معکوس به روستاها می شود.

وی افزود: زیر بنای توسعه جامعه از روستاها شروع می شود و تولید ثروت در روستاها سبب جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها می شود و با تلاش و پشتکار مدیران انقلابی می توان به حل هر چه سریع تر مشکلات و موانع پیش روی روستاییان پرداخت.

فرماندار انگوت گفت: از بدو ایجاد فرمانداری و تبدیل انگوت به شهرستان بدنبال استقرار ادارات و اخذ نمایندگی بودیم که الحمدالله  با تلاش شبانه روزی توانستیم نمایندگی چندین اداره را اخذ و در شهرستان مستقر کنیم که این امر در جهت رفاه و آسایش مردم انگوت بوده که یکی از این ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده است.

زیادی با بیان اینکه با استقرار این اداره خدمات به روستاییان تسهیل یافته، اظهار داشت: خدمات بنیاد مسکن در حد نمایندگی رضایت بخش است و در تلاش هستیم نمایندگی چندین اداره جدید را نیز اخذ و پیگیر مستقل شدن ادارات نمایندگی مستقر هم هستیم.

وی در آخر ضمن تقدیر از روسای دستگاه های اجرایی، خدمات بیش از پیش به روستاییان را به مدیران توصیه کرد و خدمت به مردم را وظیفه خود و مدیران دانست و تاکید کرد: الگوی مدیران باید شهدای بوده و ادامه دهنده راه شهدا باشند.


روستا

احداث مسکن مقاوم در روستاها ، توسعه پایدار را در پی دارد



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up