• شناسه خبر : 62999
  • تاریخ انتشار : 19 بهمن 1400 - 01:02

استاندار اردبیل گفت: با هدف توسعه روند اشتغال‌زایی و اقتصاد در استان اردبیل سند اشتغال در استان با اجرای برنامه‌های توسعه‌ای جامع برای دو سال آینده در نظر گرفته شده و هدف ساماندهی وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم استان است.

اقتصاد

سیدحامد عاملی ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های مهم استان اردبیل اظهار داشت: با هدف توسعه روند اشتغال‌زایی و اقتصاد در استان اردبیل سند اشتغال در استان با اجرای برنامه‌های توسعه‌ای جامع برای دو سال آینده در نظر گرفته شده و هدف ساماندهی وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم استان است.

وی ضمن اشاره به شرایط نامساعد وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم استان گفت: شاخص‌های توسعه‌یافتگی در استان از جایگاه پایینی برخوردار است و در این زمینه اجرای برنامه‌های آینده‌نگرانه و دور شدن از روزمرگی‌ها زمینه ایجاد مدیریت جامع را به دنبال خواهد داشت که باید مورد توجه واقع شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر بی‌توجهی به برنامه‌ریزی‌های بلند مدت و نبود افق روشن سبب شده تا حرکت‌ها و اقدامات موثر با عقب‌ماندگی‌ها مواجه شود که به همین منظور امری لازم و ضروری است تا با داشتن تحرکات منسجم و تخصص و آگاهی‌های لازم نسبت به رفع این مشکلات اقدام شود.

عاملی اظهار کرد: تدوین سند اشتغال و توسعه استان برای دو سال آینده با هدف ایجاد فرصت‌طلبی‌ها در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف محقق شود و زمینه فعالیت و اقدامات مطلوب را فراهم کند که به همین منظور نباید در سطح استان مدیران وقت خود را صرف کارهای عادی و روزمرگی کنند بلکه باید کارهای ماندگاری در این استان انجام یابد تا نسل‌های آینده از آثار خیر و برکت این اقدامات بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: سهم استان اردبیل در سرانه تولید ناخالص ملی با میزان 9 درصد ناچیز محسوب می‌شود که به همین منظور نیازمند مدیریت صحیح و عادلانه منابع مالی و اعتبارات براساس توجه به منابع انسانی و مسائل فرهنگی و اجتماعی را براساس توسعه و پیشرفت استان محقق خواهد کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up