• شناسه خبر : 63178
  • تاریخ انتشار : 24 بهمن 1400 - 02:51

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با اشاره به اوج گیری کرونا در اردبیل اضافه کرد: هم‌اکنون شهرستان مشکین‌شهر در وضعیت قرمز، پنج شهرستان اردبیل، نیر، سرعین، پارس‌آباد و اصلاندوز در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان گرمی، بیله‌سوار، نمین، خلخال و کوثر نیز در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

آزمایش ویروس کرونا

علی محمدیان اردی در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اردبیل گفت: بررسی آمار شیوع کرونا در استان اردبیل نشان می دهد که شمار بستری مبتلایان طی شبانه روز گذشته نسبت به یک هفته قبل بیش از چهار برابر افزایش یافته است.

همچنین با اشاره به افزایش بیش از چهار برابری شمار بستری مبتلایان روزانه کرونا در استان نسبت به ۲ هفته قبل بیان کرد: طی شبانه روز گذشته ۶۱ فرد مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان پذیرش و بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل اضافه کرد: هم‌اکنون شهرستان مشکین‌شهر در وضعیت قرمز، پنج شهرستان اردبیل، نیر، سرعین، پارس‌آباد و اصلاندوز در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان گرمی، بیله‌سوار، نمین، خلخال و کوثر نیز در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

وی به هشدار نسبت به اوج‌گیری شیوع بیماری کووید.۱۹ در استان اردبیل طی روزهای آینده گفت: آمار مراجعان به مراکز درمانی نشان دهنده شدت شیوع کرونا در سطح استان است.

دکتر محمدیان‌اردی همچنین با اشاره به صفر شدن آمار فوت مبتلایان کرونا طی شبانه روز گذشته در استان اردبیل اظهار کرد: با صفر شدن آمار فوتی‌ها، مجموع جان‌باختگان بیماری کووید.۱۹ در استان اردبیل طی ۲ سال گذشته در رقم ۲ هزار و ۶۴۶ نفر باقی ماند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up