• شناسه خبر : 63193
  • تاریخ انتشار : 24 بهمن 1400 - 03:52

سال ۲۰۲۲، سال پرباری برای سریال‌های تلویزیونی به نظر می‌رسد.

علاوه بر اینکه سرویس دیزنی پلاس با سریال‌های فراوانی از دنیای سینمایی مارول و دنیای جنگ‌های ستاره‌ای باز خواهد گشت، شاهد فصل‌های جدید تعدادی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های تاریخ و سریال‌های جدیدی خواهیم بود که از همین حالا، انتظارات از آن‌ها بسیار بالا است.

وب سایت لوکتو موردانتظارترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ را که از شبکه‌های تلویزیونی و سرویس‌های مختلف پخش خواهند شد، مرور می‌کنیم. چینش سریال‌ها، قاعده‌ای ندارد و کاملا تصادفی است. همچنین می‌توانید مورد انتظارترین انیمه‌های سال ۲۰۲۲ را نیز از لوکتو بخوانید.

The Boys
پس از دو سال انتظار، فصل سوم سریال The Boys، اقتباسی از کامیک‌بوک‌های هجوگونه گرث انیس (Gareth Ennis) و دریک رابرتسون (Darick Robertson) سرانجام در تابستان ۲۰۲۲ پخش خواهد شد. سریال The Boys دنیایی را به تصویر می‌کشد که ابرقهرمانان توسط مردم پذیرفته شده‌اند و ظاهرا خدمت‌رسانان عمومی جامعه محسوب می‌شوند اما بیلی بوچر و هم‌پیمانانش قصد دارند تا چهره واقعی ابرقهرمانان را برملا کنند. در فصل سوم، بوچر چراغ سبز را برای تشکیل جوخه‌ای برای مبارزه با ابرقهرمان‌ها از دولت دریافت کرده است و کوئین میو و استارلایت نیز وارد بازی خطرناکی با هوملندر، قوی‌ترین ابرقهرمان دنیا و رهبر گروه ابرقهرمانی The Seven شده‌اند.

image 1644748993

فصل سوم سریال The Boys در تاریخ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ از سرویس آمازون پرایم پخش می‌شود.

 

Better Call Saul
سریال Better Call Saul نیز دیگر سریالی است که پس از وقفه درازمدتی باز خواهد گشت. فصل ششم سریال Better Call Saul که در دو قسمت پخش خواهد شد، شامل ۱۶ قسمت خواهد بود و داستان را از انتهای فصل پنجم ادامه خواهد داد. سریال Better Call Saul که اسپین آف و پیش درآمد سریال Breaking Bad است، ماجراهای سال گودمن/جیمی مک‌گیل را قبل از آشنایی‌اش با والتر وایت و جسی پینکمن تعریف می‌کند و البته در سکانس‌های کوتاهی نیز اوضاع فعلی جیمی را پس از پایان سریال Breaking Bad به نمایش می‌گذارد. در انتهای فصل پنجم، جیمی به لالو سالامانکا کمک می‌کند تا از آمریکا فرار کند ولی اکنون که به نظر می‌رسد لالو می‌خواهد به جنگ گاس فرینگ برود، پای جیمی و همسرش کیم نیز قطعا به این جنگ باز خواهد شد.

image 1644749023

نیمه اول فصل ششم سریال Better Call Saul در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد و احتمالا شبکه AMC، نیمه دوم آن را برای سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته است.

 

Ozark
سریال Ozark را می‌توان یکی از بهترین و البته نادیده گرفته شده ترین سریال‌های سال‌های اخیر دانست که علیرغم کسب جوایز متعدد، هنوز نتوانسته محبوبیت زیادی نزد عامه مخاطبان نتفلیکس پیدا کند. داستان سریال Ozark، ماجراهای مارتی و وندی بیرد است که کسب و کار پولشویی در حاشیه دریاچه اوزارک راه‌اندازی کرده‌اند. در فصل چهارم و آخر این سریال، هلن توسط ناوارو به قتل رسیده است و مارتی و وندی باید از هر ابزار و راهکاری که دارند برای نجات جان‌شان از دست ناوارو و کارتل مکزیک استفاده کنند.

image 1644749038

فصل آخر سریال Ozark نیز در دو قسمت پخش خواهد شد که نیمه اول آن در تاریخ یک بهمن ۱۴۰۰ از نتفلکیس منتشر می‌شود. احتمالا نیمه دوم این سریال را نیز در میانه‌های سال ۱۴۰۱ خواهیم دید.

برای خواندن ادامه لیست موردانتظارترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ را از لوکتو بخوانید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up