• شناسه خبر : 63312
  • تاریخ انتشار : 27 بهمن 1400 - 02:37

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل گفت: یک هزار و ۵۰۰ نفر تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که یک هزار و ۶۰۰ نفر برای دریافت مسکن مددجویی معرفی شده و ۳۰۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی اردبیل صاحب مسکن می‌شوند.

مسکن

بهزاد ستاری اظهار داشت: اهمیت بر خانه‌دار شدن مددجویان بهزیستی در استان اردبیل به عنوان اولویت‌های اساسی مطرح است که در این زمینه یک هزار و 500 نفر تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که یک هزار و 600 نفر برای دریافت مسکن مددجویی معرفی شده است که در طول چندین سال آینده 3000 نفر از مددجویان بهزیستی اردبیل صاحب مسکن می‌شوند.

وی بیان کرد: واگذاری 99 واحد مسکونی به مددجویان در طول سال محقق شده و 65 واحد مسکونی نیز در دهه مبارک فجر بهره‌برداری شده و 164 باب واحد به مددجویان واگذار شده است که این موضوع برای ما به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و درصدد هستیم به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل گفت: تکمیل و واگذاری 30 واحد مسکونی به مددجویان زیرپوشش را با جدیت پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم تا پایان سال 200 واحد را به مددجویان تحویل دهیم و با توجه به این که 206 نفر از خانوارهای زیرپوشش بهزیستی اردبیل مسکن چند معلولی تحویل داده شده و 109 خانوار در مرحله شناسایی و آغاز عملیات ساخت قرار گرفته است.

ستاری اظهار کرد: 140 میلیون تومان برای خانواده‌های چندمعلولی و 84 میلیون تومان برای خانوارهای چند معلولی روستایی به صورت بلاعوض در نظر گرفته شده که انشعابات رایگان نیز ارائه می‌شود و در مجموع 58 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی قرار گرفته است که این موضوع به عنوان اولویت اساسی حائز اهمیت است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up