• شناسه خبر : 63390
  • تاریخ انتشار : 30 بهمن 1400 - 01:43

فرماندار شهرستان نمین از عملکرد مخابرات و نبود زیرساخت های مناسب اینترنت در بسیاری از روستاهای این شهرستان انتقاد کرد.

اینترنت گوگل

توسعه زیرساخت های اینترنت جزو اولویت های مخابرات باشد


طیب امینی به قطعی اینترنت روستاهای شهرستان نمین اشاره و اظهار کرد: به هر روستا که وارد می شویم اهالی روستا به عدم آنتن دهی و قطعی اینترنت اعتراض می کنند.

وی با اشاره به استفاده دانش آموزان از شبکه شاد افزود: به دلیل فراهم نبودن زیرساخت های مخابراتی در روستاها، دانش آموزان و دانشجویان با مشکلات روبرو هستند.

امینی قطعی اینترنت را مشکل اکثر روستاهای نمین دانست و گفت: در بعضی از روستاها از جمله روستاهای دهستان «گرده»، دکل مخابراتی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان نمین با اشاره به اینکه نیاز به سرعت و کیفیت بالای اینترنت بر همگان روشن است افزود: توسعه ارتباط زیرساختی در روستاهای سطح شهرستان باید جز اولویت های اصلی مخابرات قرار بگیرید.

وی توسعه روستاها را در گرو ایجاد زیر ساخت ها دانست و بیان کرد: شهرستان نمین نیاز به شبکه فیبر نوری دارد با فیبر نوری دیگر محدودیت سرعت مفهوم نخواهد داشت و بستر شبکه برای انواع خدمات مورد نیاز مردم آماده خواهد شد.

امینی در ادامه خاطر نشان کرد: هم اکنون بیشتر از هر زمانی به اینترنت نیاز است از مسئولان استانی می خواهیم همکاری لازم را داشته باشند تا مردم شهرستان نمین از اینترنت پایدار و با کیفیت برخوردار شوند.


مودم اینترنت

شهرستان نمین نیاز به شبکه فیبر نوری اینترنت دارد



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up