• شناسه خبر : 63438
  • تاریخ انتشار : 02 اسفند 1400 - 01:10

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه خلخال به منجیل با بکارگیری حداکثر ظرفیت در حال اجرا است.

جاده بزرگراهاتمام عملیات اجرایی 7 کیلومتر از پروژه خلخال به منجیل تا پایان شهریور 


محبوب حیدری در بازدید از پروژه راه اصلی خلخال به منجیل اظهار کرد : با پیگیری‌های صورت گرفته مطالبات پیمانکاران مجری پروژه راه‌سازی خلخال به منجیل پرداخت شده و این پروژه هیچ‌گونه مشکل اعتباری ندارد و امسال و سال آتی مشکلی در تامین منابع مالی این پروژه نخواهد بود.

وی افزود: طول مسیر این پروژه ۴۲ کیلومتر بوده که در دو قطعه ۱۷ و ۲۵ کیلومتری تعریف شده و هم اکنون از سوی پیمانکاران با بکارگیری حداکثر ظرفیت و توان ماشین آلات و نیروی انسانی در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر ۷۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک راه سازی به‌کار گرفته شده با ۱۰۰ نیروی انسانی در ۲ قطعه مشغول عملیات اجرایی هستند.

حیدری با بیان اینکه اعتبارات این پروژه از سه محل توازن منطقه‌ای، ردیف اعتباری ملی و اعتبارات سفر ریاست جمهوری تامین می‌شود، گفت: قطعه یک این پروژه به طول ۱۷ کیلومتر با قرارداد سه هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال در حال اجرا بوده و ۱۲ کیلومتر از ۲۵ کیلومتر قطعه دوم نیز در مرحله نهایی عملیات زیرسازی است.

وی افزود: ۷ کیلومتر طول مسیر از سمت خلخال که در اولویت کاری قرار دادیم تا شهریور ماه سال آتی عملیات اجرایی آن را انجام داده و بعد از اینکه سمت خلخال به‌طور کامل به اتمام رسید، از سال آینده چهار کیلومتر باقیمانده و تفویض شده به راه و شهرسازی استان اردبیل در داخل حوزه زنجان نیز ادامه عملیات اجرایی انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: امیدوار هستیم با تزریق هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ماده ۵۶ به قطعه یک این پروژه تا پایان امسال سرعت عملیات اجرایی این قطعه را افزایش دهیم.


پروژه عمرانی جاده

پروژه خلخال به منجیل مشکل اعتباری ندارد



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up