• شناسه خبر : 63598
  • تاریخ انتشار : 05 اسفند 1400 - 09:18

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل گفت: سازندگان بنا اغلب خودشان فاقد سرپناه هستند.

علیرضا غریبی

70درصد سازندگان بنا فاقدمسکن هستند


علیرضا غریبی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تبریک پنجم اسفند روز مهندس اظهار کرد: این قشر در اوج مظلومیت در حوزه ساخت و ساز پیشقدم بوده و تلاششان بر ساخت سرپناه ایمن برای همشهریان است.

️وی خاطرنشان کرد: فعالان این صنف که خود در ساخت واحدهای مسکونی پیشرو هستند 60 تا 70 درصد آنها فاقد سرپناه بوده و نمی توانند برای خودشان خانه ای را احداث کنند.

️رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل ادامه داد: مهندسان در ساخت و ساز آن هم با ایمنی و استانداردهای به روز پیشقدم بوده و تلاش می کنند تا به عمران و آبادانی شهر و دیار خود کمک کنند.

️غریبی به لایحه ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: در دوره پنجم شورا بعد از سال ها ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در اولویت قرار گرفت تا با تعبیه سازه های مناسب فعالان کانون های تبلیغاتی اقدامات خود را انجام دهند.

️وی بیان کرد: در دوره جدید واگذاری ها از طریق مناقصه باید به یاد داشته باشیم که این سازه ها متعلق به شهرداری است و اجاره این تابلوها به همراه هزینه سازه ها در نرخ گذاری باید مورد توجه قرار گیرد.

️رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل تصریح کرد: پیشنهاد می کنیم مدت قرارداد واگذاری تابلوها به مدت یک سال و در قالب یک پک مشخص باشد تا فرصت بهره برداری برای سایر کانون ها و سرمایه گذاران در این حوزه به وجود آید.

️غریبی اظهار کرد: در کنار جلوگیری از انحصارگرایی در لایحه جدید سعی بر این خواهد بود تا تابلوهای تبلیغاتی به شکل درست و صحیح واگذار شده و امکان بهره برداری از آنها فراهم آید.


نمای ساختمان

سازندگان بنا خود فاقد سرپناه هستند



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up