• شناسه خبر : 63767
  • تاریخ انتشار : 10 اسفند 1400 - 12:12

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: 4 درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرهای بیله‌سوار، گرمی، خلخال و نمین اجرایی و عملیاتی می‌شود.

قادر برجی:کلنگ احداث 4 درمانگاه تامین اجتماعی زده شد

آغاز احداث درمانگاه تامین اجتماعی با اعتبار 10 میلیارد تومان


قادر برجی در آیین آغاز عملیات احداث درمانگاه تأمین اجتماعی نمین اظهار کرد: با حضور استاندار اردبیل کلنگ احداث این درمانگاه با تأمین 10 میلیارد تومان اعتبار اولیه به زمین زده شد تا در مدت یک سال شاهد احداث و بهره برداری از این پروژه به همت پیمانکار باشیم.

وی تصریح کرد: 63 درصد جمعیت شهرستان نمین تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و خدمات ارائه شده در این مرکز برای بیمه شدگان به صورت رایگان خواهد بود که این امر زمینه جلب رضایت عموم مردم را در این شهرستان فراهم می آورد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: تمام خدمات حتی دارویی در این درمانگاه رایگان خواهد بود و ما امیدواریم با احداث سریع این درمانگاه، شهروندان نمین از مزایای این مجموعه استفاده کنند.

برجی افزود: این درمانگاه با صرف هزینه ای بالغ بر 35 میلیارد تومان در شهرستان فرهنگی نمین به بهره برداری خواهد رسید تا با تجهیز و راه اندازی دستگاه های مدرن بتوانیم به بیمه شدگان و سایر اقشار خدماتی را ارائه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: علاوه بر شهر نمین، ساخت درمانگاه در شهرهای خلخال، بیله سوار و گرمی نیز آغاز می شود تا بیمه شدگان در این شهرستان ها از امکانات و زیرساخت های لازم استفاده کنند.

برجی اضافه کرد: احداث این درمانگاه نه تنها زمینه اشتغال 40 نفر را فراهم می آورد بلکه گردش مالی 4 تا 5 میلیارد تومانی را به همراه خواهد داشت تا فضای مناسبی را در خدمت رسانی به بیمه شدگان و جامعه هدف شاهد باشیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل بیان کرد:‌ هر چند برنامه زمانبندی برای احداث این درمانگاه 20 ماه بود اما با انتخاب پیمانکار فعال سعی بر این است تا این درمانگاه در یک سال شکل عملیاتی و اجرایی بگیرد و تقدیم اهالی فرهنگی نمین شود.


تامین اجتماعی

کلنگ احداث 4 درمانگاه تامین اجتماعی زده شد



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up