• شناسه خبر : 63957
  • تاریخ انتشار : 18 اسفند 1400 - 02:26

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: برنامه‌های ابتکاری برای افزایش سرانه مطالعه استان اجرا شود.

کتاب

از تمام ظرفیت ها برای افزایش سرانه مطالعه استفاده شود


رضا قاسمیان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان اردبیل با تاکید بر مسئولیت خطیر مدیران کتابخانه های عمومی استان در راستای برنامه ریزی برای ارتقاء سطح دانش و بینش مردم استان اظهار کرد: باید برنامه ها و طرح های ابتکاری برای افزایش میانگین سرانه مطالعه استان طراحی و اجرا شود و در این راستا خود را مسئول توسعه مبنایی و زیربنایی استان بدانیم.

وی استفاده از تمام ظرفیت ها برای ترغیب و تشویق مردم به مطالعه و بهره مندی از آثار کتاب یادآور شد و تاکید کرد: از این پس هر نمایشگاهی که در استان اردبیل تشکیل شود باید یک غرفه مستقل برای ایجاد فروشگاه تخصصی کتاب های مرتبط با موضوع نمایشگاه اختصاص داده شود تا دستاورد توسعه ای نمایشگاه ها برای استان افزایش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: توسعه و پیشرفت بر پایه آگاهی و دانایی عموم مردم شکل می گیرد و توسعه و پیشرفت استان با میزان سرانه مطالعه یکایک افراد جامعه نسبت مستقیم دارد.

قاسمیان با اشاره به اینکه در استان های دارای میزان سرانه مطالعه پایین، بیکاری نیز افزایش را نشان می دهد تصریح کرد: مطالعه، توان تحلیل، ابتکار و خلاقیت افراد را تقویت می کند و احتمال وقوع کارآفرینی را نیز افزایش می دهد.


کتاب

برنامه‌های ابتکاری برای افزایش سرانه مطالعه استان اجرا شود



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up