• شناسه خبر : 64143
  • تاریخ انتشار : 28 اسفند 1400 - 10:49

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: شعبه جدید تیپ ممتاز سازمان تأمین اجتماعی استان اردبیل در 3 ماهه اول سال آینده راه‌اندازی خواهد شد و ۲۰۰ میلیارد تومان حقوق و مستمری در نظر گرفته شده است.

بیمه تامین اجتماعی

افشین شیرزاده اظهار کرد: در کنار راه‌اندازی این شعبه در مناطق کم برخوردار و مناطق 13گانه اردبیل، سعی ما بر این است تا اشتغال مناسبی را نیز در این شعبه جدید برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی مهیا کنیم.

وی از احداث اولین هتل 5 ستاره سازمان تأمین اجتماعی در سرعین خبر داد و تصریح کرد: این هتل در اختیار کارگران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی قرار می‌گیرد تا از این مرکز رفاهی استفاده کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل آمادگی سازمان تأمین اجتماعی را برای برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف آشنایی کارفرمایان با قوانین بیمه تأمین اجتماعی را یادآور شد و گفت: ‌در این زمینه هیچ مشکلی نداریم و آمادگی کامل برای برگزاری دوره‌های آموزشی را در کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی داریم.

شیرزاده با بیان اینکه برای تکریم ارباب رجوع شعبات میز خدمات در کنار ارائه خدمت غیرحضوری دایر شده است، افزود: این خدمات الکترونیکی به صورت آنلاین ارائه می‌شود تا افرادی که مشکلی در پرداختی بیمه تأمین اجتماعی دارند، با مراجعه به این بیمه از خدمات بهره‌مند شوند.

وی از اصلاح و کاهش فرآیندهای متعدد و دست و پا گیر تأمین اجتماعی خبر داد و خاطرنشان کرد: این قوانین و مقررات از یک‌هزار صفحه به 300 صفحه کاهش یافته و همچنان تلاش بر این است تا با اصلاح فرآیند حسابرسی و بسیاری دیگر از امور تسهیل‌گری در ارائه خدمات به جامعه هدف را شاهد باشیم.

شیرزاده در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما در تمدید کارت بازرگانی در کمتر از 24 ساعت مجوز لازم را صادر می‌کنیم و اگر کارفرمایان بدهی نداشته باشند، صدور کارت بازرگانی و تمدید این کارت به شکل آنلاین انجام می‌شود.

وی بیان کرد:‌ در سال‌جاری 30 میلیارد تومان بدهی کارفرمایان مشمول بخشیدگی قرار گرفت و 95 درصد تقسیط بدهی کارفرمایان نیز تا 40 قسط به انجام رسید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up