• شناسه خبر : 64387
  • تاریخ انتشار : 10 فروردین 1401 - 02:41

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تاخیر در اجرای پروژه‌های راهداری از سوی پیمانکاران و بی توجهی به تاریخ اعلام شده برای شروع و اجرای این پروژه‌ها پذیرفتنی نیست.

تاخیر

ایرنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تاخیر در اجرای پروژه‌های راهداری از سوی پیمانکاران و بی توجهی به تاریخ اعلام شده برای شروع و اجرای این پروژه‌ها پذیرفتنی نیست.

سید کمال‌الدین میرجعفریان روز چهارشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های راهداری و حمل و نقل استان اظهار کرد: پیمانکاران نباید در آغاز فصل‌کاری تعلل کنند و باید در موعد مقرر اقدامات لازم را در راستای اجرای پروژه‌های راهسازی و بهسازی جاده‌های اصلی و فرعی انجام دهند.

وی با تاکید بر رصد فعالیت‌های پیمانکاران در موعد مقرر خواستار ابلاغ این موضوع به پیمانکاران طرف قرارداد، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی برای بازخواست و پیگیری علل تاخیرها شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به وضعیت نامناسب برخی راه‌های اصلی و فرعی در نقاط مختلف استان گفت: تسریع در اجرای پروژه‌های حوزه راهداری برای تسهیل در ترددها و پیشگیری از تصادفات جاده‌ای ضروری است.

میرجعفریان بر پیگیری و جذب اعتبارات مصوب راهداری از محل‌های مختلف تاکید کرد و افزود: تسریع در اجرای پروژه‌های راهداری استان مستلزم تخصیص به موقع اعتبارات است.

وی بیان کرد: پروژه‌های راهسازی و راهداری اعم از آسفالت‌ریزی ، لکه‌گیری و بهسازی باید بدون معطلی در زمان مقرر اجرا و به محض تکمیل وارد فاز بهره‌برداری شود.

در این جلسه، کلیم‌الله وثوقی، مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان اردبیل گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های راهداری در حال اجرای استان ارائه کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up