• شناسه خبر : 64639
  • تاریخ انتشار : 23 فروردین 1401 - 03:07

رئیس شورای شهر می گوید: پل زیرگذر حافظ، پل بسیج، پل زیرگذر آقاباقر، پل نیایش، قدس از جمله های پروژه هایی است که برای سال 1401 برنامه ریزی شده است.

جواد انصاری: اتمام پل های اردبیل مهمترین برنامه سال ۱۴۰۱

صادق پارسا

رئیس شورای شهر در دیدار با آیت‌الله عاملی بیان کرد: چشم‌انداز روشن توسعه کلانشهر اردبیل با همراهی و همدلی مجموعه مدیریت شهری

رئیس شورای شهر اردبیل، چشم‌انداز توسعه کلانشهر اردبیل را در کنار همدلی و همراهی اعضای شورای شهر با شهرداری، روشن و امید بخش توصیف کرد.

حاج جواد انصاری در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار اردبیل با آیت‌الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در سخنانی اظهار کرد: در دور ششم شورای شهر، اردبیل جزو معدود مراکز استان‌ها بود که شهردار با رأی قاطع اعضا انتخاب شده است و برای اولین بار پیشنهاد برنامه و بودجه شهرداری بدون کم و کاست از سوی شورای شهر تصویب و ارسال شده است که همه این موارد از همدلی و همراهی مدیریت شهری با در نظر گرفتن منافع کلان شهر حکایت دارد.

وی گفت: در ۶ ماه اخیر اغلب لایحه های ارسالی شهرداری با در نظر گرفتن منافع عمومی شهر به تصویب رسیده و با برنامه‌ریزی های انجام گرفته درصدد هستیم مهم‌ترین کارهای عمرانی پیش‌بینی شده برای سال جاری نظیر آغاز عملیات اجرایی پل زیرگذر حافظ، اجرای طرح گسترش و تداوم پل بسیج، آغاز عملیات پل زیرگذر آقاباقر و همچنین اتمام پل‌های نیایش، قدس و انتهای خیابان جام‌جم را در برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال ۱۴۰۱ به سرانجام برسانیم.

انصاری افزود: در حال حاضر چهار تقاطع بزرگ در اردبیل در حال احداث است و احداث پل زیرگذر چهارراه حافظ اردبیل در ماه آینده آغاز می‌شود.

این عضو شورا با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود پل قدس هم تا شهریورماه آماده بهره‌برداری شود، افزود: تا ۱۵ روز آینده، پروژه پل جام‌جم نیز تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس مصوبه شورای شهر احداث ۲ پل زیرگذر چهارراه حافظ و پل بسیج آغاز می‌شود، تصریح کرد: تقاطع زیرگذر نیایش به صورت ۲ خط رفت و برگشت در حال احداث بوده و احداث آن از هشت ماه پیش شروع شده است و امیداواریم تا آخر شهریور سال آینده این پل نیز آماده بهره‌برداری خواهد شد.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up