• شناسه خبر : 64683
  • تاریخ انتشار : 28 فروردین 1401 - 02:20

علی محمدیان در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته، ۱۱ مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و طی این مدت مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت نشده است.

 

کروناعلی محمدیان در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته، ۱۱ مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و طی این مدت مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت نشده است.

وی افزود: شمار کل بیماران بستری کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل به ۴۹ نفر رسید که نسبت به روز قبل ۳ نفر کاهش داشته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر ۱۴ بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و خوشبختانه ۱۴ بیمار نیز در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی با اشاره به تزریق ۲ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۲۷۸ دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، بیان کرد: از این تعداد، ۹۶۳ هزار و ۷۰۸ دُز مربوط به مرحله اول، ۸۴۹ هزار و ۸۸ دُز مربوط به مرحله دوم و ۳۹۰ هزار و ۴۸۲ دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

محمدیان گفت: هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، خلخال، سرعین، نیر، اصلاندوز، بیله‌سوار، کوثر، مشگین‌شهر و نمین در وضعیت زرد و شهرستان‌های پارس‌آباد و گرمی در وضعیت آبی قرار دارند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up