• شناسه خبر : 64740
  • تاریخ انتشار : 31 فروردین 1401 - 11:47

نائب رئیس شورای شهر اردبیل پیشنهاد تاسیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل در اردبیل را مطرح کرد.

میرمحمد سیدهاشمی

میرمحمد سیدهاشمی با اشاره به جلسه رسمی امروز شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار داشت: به منظور مدیریت بهتر معضلات ترافیکی و تسهیل حمل و نقل و عبور و مرور در سطح شهر اردبیل، سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل تاسیس می‌شود.

وی که دانش‌آموخته رشته ترافیک است ادامه داد: این سازمان کلیه امور اجرایی حوزه ترافیک را به صورت تخصصی تحت پوشش قرار می‌دهد تا خلا موجود در این حوزه مرتفع شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل همچنین از تصویب اساسنامه سازمان مشارکت و سرمایه گذاری شهرداری اردبیل خبر داد و افزود: تسریع در انتقال بازار آهن‌فروشان نیز مورد تاکید قرار گرفت تا با رعایت اصول علمی و فنی و مدنظر قراردادن توجیه اقتصادی آن طی یک مشارکت شفاف این انتقال به انجام برسد.

وی گفت: در گذشته معاونت عمرانی و ترافیک به شکل مستقل عمل می کردند که با ادغام آنها معاونت زیربنایی تشکیل شد ولی امیدواریم با شکل گیری سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری به صورت ویژه به بخش ترافیک توجه شود.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: 24 ماموریت برای این سازمان تعریف شده و امیدواریم در بحث کنترل و سروسامان دادن به ترافیک ورود مناسبی را به همت این سازمان شاهد باشیم.

کنترل ترافیک

پیشنهاد تاسیس مهندسی شبکه حمل و نقل در اردبیل



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up