• شناسه خبر : 64757
  • تاریخ انتشار : 01 اردیبهشت 1401 - 10:19

عضو شورای شهر با اشاره به اینکه انتقال میدان آهن فروشان و پزشکان به مکان مناسب راهگشای کاهش بار ترافیکی است، گفت: در قدم اول برای انتقال بازار آهن فروشان 38 هکتار زمین در نظر گرفته شده است.

میرمحمد سیدهاشمی: انتقال برخی مشاغل تنها راهکار مشکلات ترافیکی است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: پروژه مشارکتی آهن فروشان که فراخوان جذب سرمایه گذار انجام شده با تصویب اعضای شورای شهر در مراحل مختلف مورد توجه قرار خواهد گرفت و امیدواریم تاثیرگذاری اجرای این پروژه را در ابعاد مختلف در شهر اردبیل شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما از ایده های سرمایه گذاران و طرح های پیشنهادی آنها استقبال می کنیم و امیدواریم با بهترین نقشه و طراحی بازار جدید آهن فروشان در 38 هکتار زمین اجرایی و عملیاتی شده و انتقال بازار آهن فروشان را از سطح شهر به این مکان شاهد باشیم.

میرمحمد سیدهاشمی گفت: انتقال میدان آهن فروشان و سایر مشاغل مزاحم راهگشا در کاهش بار ترافیکی است و امیدواریم در کنار سایر مشاغل تدبیری مناسب برای انتقال ساختمان پزشکان از داخل شهر به خارج مکان مناسب اندیشیده شود.

عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: در کنار استقبال از ایده ها و پیشنهادات جدید در اجرای این پروژه و طراحی مناسب امیدواریم در سریعترین زمان بازار آهن فروشان آماده شده و انتقال واحدهای فعال در بازار اهن فروشان را شاهد باشیم.

ترافیک

انتقال برخی مشاغل تنها راهکار مشکلات ترافیکی است



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up