• شناسه خبر : 64904
  • تاریخ انتشار : 06 اردیبهشت 1401 - 02:51

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی گرمی در انتظار تخصیص زمین مناسب برای احداث است.

تامین اجتماعی

احداث درمانگاه تأمین اجتماعی مطالبات چندین ساله بیمه شدگان


سید عباس موسوی در جلسه بررسی آخرین وضعیت احداث درمانگاه تامین اجتماعی با حضور نماینده مردم شهرستان گرمی با اشاره به زمان ‌بر شدن پروژه واگذاری زمین درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان گرمی اذعان کرد: اولویت برنامه های سازمان تامین اجتماعی برای ساخت مراکز درمانی داشتن زمین مناسب با قابلیت دسترسی آسان و بدون دغدغه برای بیمه شدگان می باشد که متاسفانه این امر تاکنون در این شهرستان محقق نشده است.

وی با اشاره به مطالبات چندین ساله بیمه شدگان سازمان برای احداث درمانگاه در این شهرستان افزود: اعتبارات مالی و مجوزهای قانونی برای ساخت این درمانگاه از سوی سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شده و ما منتظر تملک زمین مناسب هستیم.

نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در این جلسه با اشاره به برنامه های خوب سازمان تامین اجتماعی برای مناطق محروم و کم برخوردار اظهار کرد: برای ساخت درمانگاه در شهرستان گرمی باید امکانات ویژه از جمله تخصیص زمین مناسب و سهولت دسترسی مردم در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار گیرد.

ولی اسماعیلی  از مسئولان  این شهرستان خواست در این خصوص همکاری و تعامل لازم با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان را داشته باشند.


تامین اجتماعی

درمانگاه تأمین اجتماعی گرمی در انتظار تخصیص زمین مناسب



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up