• شناسه خبر : 64963
  • تاریخ انتشار : 08 اردیبهشت 1401 - 12:00

عضو شورای شهر گفت: تیم های کارشناسی در حوزه پروژه های مشارکتی فعال شوند و در ابعاد مختلف طرح‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی را مورد رصد و پیگیری قرار دهند

علیرضا غریبی

بخش حقوقی شهرداری در پروژه های مشارکتی با نگاه خاص ورود پیدا کند


علیرضا غریبی در جلسه شورای شهر اظهار کرد: شهرداری اردبیل در عمده پروژه های مشارکتی مغبون و متضرر شده و ضروری است بعد از این جلوی این ضرر و زیان گرفته شود.

وی تصریح کرد: شورای عالی سرمایه گذاری در شهرداری و کمیسیون شورای شهر در این زمینه نسبت به بررسی پروژه سرمایه گذاری فاز سه میدان خشکبار فروشان بررسی های خود را انجام داده و کار به این مرحله رسیده تا با انتشار آگهی و فراخوان سرمایه گذار این پروژه بتواند بر اساس طراحی، اجرای پروژه را انجام دهد.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: باید هوشیار باشیم تا به مانند پروژه های مشارکتی در شهرداری متضرر نشویم و بهتر است در این مباحث بخش حقوقی شهرداری به صورت دقیق و با نگاه خاص ورود پیدا کرده تا جلوی ضرر و زیان بعدی و اختلاف با سرمایه گذاران گرفته شود.

غریبی افزود: در عمده پروژه های مشارکتی قرارداد امضا شده ضعیف است که نمونه آن را در تیراژه شاهد هستیم که به رغم فسخ قرارداد با رأی حکمیت و داوری ولی همچنان شهرداری در این پروژه خسارت خواهد دید.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است تیم های کارشناسی در این حوزه فعال شده و در ابعاد مختلف طرح های سرمایه گذاری و مشارکتی را مورد رصد و پیگیری قرار دهند تا ضرر و زیانی متوجه شهرداری نشود.


شورای شهر اردبیل

تیم‌های کارشناسی در حوزه پروژه های مشارکتی فعال شوند



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up