• شناسه خبر : 65147
  • تاریخ انتشار : 16 اردیبهشت 1401 - 01:14

معاون دادگستری اردبیل گفت: دست غارتگران بیت المال از سفره های مردم کوتاه می شود و با هرگونه تعرض و طمع‌کنندگان به سفره مردم برخورد می‌کنیم.

غارتگران بیت المال

با هرگونه تعرض و غارتگران بیت المال برخورد می کنیم


جلال آفاقی به لزوم عزم جدی برای مبارزه با مفاسد به ویژه قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری در مبارزه با فساد فصل الخطاب و راهنمای ما در اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه و عملیاتی است تا در کنار جنگ رسانه ای، در برابر تهدیدهای اقتصادی دشمن بتوانیم شایسته عمل کنیم.

وی با بیان اینکه تأمین معاش حلال، رفع فقر، مبارزه با مفاسد اقتصادی و جلب رضایت مردم دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: در کنار مبارزه با فساد، امید آفرینی نیز بسیار مهم است و به نظر می رسد هر کس به ناامیدی ملت دامن بزند، ظلم در حق شهدا، امام و آرمان انقلاب اسلامی کرده است.

آفاقی تصریح کرد: همه مسئولان و دلسوزان باید در کنار امید آفرینی، حل مشکلات و کاستی ها را مورد توجه قرار داده و واقعیت ها را به صورت درست تبیین کنند.

وی تلاش دستگاه قضائی استان را در برخورد جدی با فساد و زمینه های آن یادآور شد و گفت: ما با هرگونه تعرض و طمع کنندگان به سفره مردم برخورد می کنیم و اجازه نمی دهیم تا خارج از شبکه و روال عادی عده ای بخواهند با احتکار به سیاست های اقتصادی کشور و نظام ضربه وارد کنند.

معاون دادگستری اردبیل با بیان اینکه در روزهای اخیر به صورت جدی با احتکار کنندگان آرد برخورد شده و حتی شاهد تعطیلی برخی نانوایی ها به خاطر تخلفات مکرر بودیم، خاطرنشان کرد: آنهایی که به نان و سفره مردم رحم نمی کنند رحم کردن به آنها نیز وجود ندارد.

وی به اولویت های دستگاه قضا جهت مقابله با جرایم اولویت دار و برخورد با قانون شکنان اشاره کرد و گفت: اکنون فرصت مقابله با فساد به ویژه اخلالگران اقتصادی به وجود آمده و تلاش می کنیم تا دست غارتگران بیت المال را از سفره های مردم کوتاه کنیم.


دستگیری مجرم کلاهبردار

غارتگران بیت المال به سزای اعمال خود می رسند



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up