• شناسه خبر : 65318
  • تاریخ انتشار : 21 اردیبهشت 1401 - 01:54

رئیس آموزش و پرورش خلخال گفت: امسال با فرا رسیدن موعد بازنشستگی تعداد ۱۱۴ معلم، شهرستان خلخال با کمبود نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش روبه رو خواهد بود.

معلم مدرسه

114 معلم در آموزش و پرورش خلخال بازنشسته شدند


رضا محمدی در همایش بازنشستگان که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش در خلخال برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان خلخال در بیش از ۱۲ مدرسه، عملاً مدارس دو شیفته بوده و تمامی مدارس سطح شهرستان بالای ۵۰ سال عمر بنا داشته که نیاز اساسی برای حضور دانش آموزان، وجود ساختمان های امن و مدارس نوساز برای آموزش است.

وی از معلمی به عنوان شغل مقدس و فاخر یاد کرد و گفت: شیوع کرونا و آموزش در فضای مجازی نشان داد بدون وجود معلم تعلیم و تربیت در جامعه معنا ندارد و هیچ چیز نمی تواند جای تحصیل حضوری معلم و تدریس چهره به چهره را در سیستم تعلیم و تربیت بگیرد.

رئیس آموزش و پرورش خلخال ادامه داد: سن بازنشستگی، سن پیری و کهنسالی نیست بلکه بازنشستگی بازگشت به آغوش خانواده و تربیت دوباره نسلی سالم در کنار فرزندان و جامعه است.

محمدی با بیان اینکه امسال بیش از یکصد نفر از معلمان شهرستان خلخال بازنشسته می شوند، افزود: بازنشستگان الگوهای تجربه برای جامعه هستند که امسال با فرا رسیدن موعد بازنشستگی تعداد ۱۱۴ معلم، شهرستان خلخال با کمبود نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش روبه رو خواهد بود.

در این مراسم به همت آموزش و پرورش شهرستان خلخال از ۶۰ فرهنگی بازنشسته شهرستان خلخال به مناسبت روز معلم و گرامیداشت معلم شهید، مرتضی مطهری (ره) تجلیل شد.


دانش آموز مدرسه

آموزش و پرورش خلخال نیاز به نیرو دارد



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up