• شناسه خبر : 65355
  • تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1401 - 02:52

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: یکی از مشکلات اساسی مردم استان به ویژه کشاورزان را کم آبی است که باید مدیران متولی تدابیر و برنامه های دقیق و صحیح برای حل کم آبی ارایه دهند.

کم آبی

کم آبی مشکل اساسی کشاورزان است


حجت الاسلام حسین کثیرلو در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم با محوریت بحران آب اظهار کرد: کم آبی یکی از مشکلات اساسی مردم استان به ویژه کشاورزان بوده و نیاز است که مدیران متولی با اتخاذ تدابیر و برنامه‌های دقیق و صحیح، راهکارهای علمی و عملی برای حل کم آبی ارائه دهند.

وی با بیان اینکه اهمیت نقش آب توجه جدی تر دستگاه‌های اجرایی را برای پیشگیری از تشدید بحران آب و مدیریت بهینه آن می‌طلبد، گفت: هیچ گونه تسامح و کم کاری و بی توجهی به این مسئله قابل قبول نیست و برخوردهای قاطع قانونی با افراد متخلف انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: از سازمان‌های نظارتی تقاضا داریم تا نظارت‌های دقیق، جامع، کامل و مستمر و مداومی بر نحوه عملکرد دستگاه‌ها و مدیران حتی مدیران سابق داشته باشند تا در صورت مشاهده هرگونه ترک فعل در دوران تصدی که موجب بروز معضلات و مشکلات شده، پرونده‌های تخلف تشکیل شود و برخوردهای لازم قضائی با فرد متخلف انجام شود.

کثیرلو همچنین تصریح کرد: دستگاه قضائی با هرگونه اقدامات قانونی دستگاه‌های اجرایی برای کاهش بحران آب در منطقه حمایت قضائی می‌کند.


آبیاری فضای سبز

بحران کم آبی توجه جدی تر دستگاه های اجرایی را می طلبد



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up