• شناسه خبر : 65860
  • تاریخ انتشار : 11 خرداد 1401 - 12:41

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: متخلف احتکار شکر در اردبیل دستگیر شد.

احتکار شکر

انبار احتکار شکر در اردبیل کشف شد


علی رحیمی آذر اظهار کرد: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و بازرسان با هدف کنترل بازار و برخورد با اخلالگران اقتصادی ۲۸۰ تن شکر عرضه خارج از شبکه در اردبیل کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه بررسی های لازم در راستای ثبت تخلفات و انجام بازرسی ها و نظارت ها در استان در دستور کار است، گفت: برابر رأی صادره از شعب تعزیرات حکومتی استان اردبیل در این رابطه یک متخلف دستگیر شده محکوم به پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال جریمه و الزام به عرضه کالا در شبکه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها در اردبیل بیان کرد: از ابتدای طرح مردمی سازی یارانه ها تعداد یک هزار و ۱۶۷ فقره پرونده تخلفات اقتصادی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است و متخلفین به پرداخت ۱۸۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

رحیمی آذر ادامه داد: برخورد با اخلالگران در بازار و محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز در دستور کار قرار دارد و نظارت های مستمر نیز از مراکز مهم تولیدی و توزیعی ادامه داشته و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی صورت می پذیرد.

وی افزود: شهروندان می توانند گزارش های خود را در زمینه احتکار به سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره مشارکت های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا با شماره ۱۱۳ اداره کل اطلاعات اعلام کنند تا سریعاً به موضوع رسیدگی شود.


احتکار برنج

متخلف احتکار شکر محکوم به پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال شد



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up