• شناسه خبر : 65894
  • تاریخ انتشار : 11 خرداد 1401 - 02:24

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اعتبارات ملی برای آب شرب روستایی در سال گذشته از منابع ملی در نظر گرفته شده است.

صدیف بدری

صدیف بدری ظهر امروز در بازدید از شهرستان نیر اظهار داشت: طبق بازدید از چند روستای شهرستان نیر انجام شد تا از نزدیک در جریان مطالبات این اهالی قرار بگیریم که خوشبختانه بررسی و پیگیری مشکلات و خدمت به مردم روستاهای این شهرستان به صورت مستمر در حال انجام است.

وی بیان کرد: از مسئولان و مدیران شهرستان و نیز بسیج سازندگی که در حل مشکلات آب شرب، حوزه راه و تامین آب کشاورزی، عمران روستایی، هدایت آب کشاورزی، آنتن تلفن همراه و اینترنت پرسرعت و تلفن خانگی اقدامات خوبی انجام داده‌اند نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اعتبارات ملی برای آب شرب روستایی در سال گذشته از منابع ملی در نظر گرفته شده و 15 میلیارد تومان اختصاص یافته بود که انتظار داریم با پیگیری‌های به عمل آمده امسال بیش از سال گذشته این اعتبارات از بودجه ملی اختصاص یابد.

بدری گفت: عمران روستایی در روستاها با اولویت بندی‌ انجام می‌شود تا بتوانیم در طول امسال و سال آینده در زمینه آسفالت‌ریزی اقدامات لازم و مناسب را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در سالی که مزین به تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی است امیدواریم بتوانیم اقدامات خوبی را در روستاها و شهرها انجام دهیم و با برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع مشکلات گام برداریم.

بدری بیان کرد: برنامه‌ای که وزارت جهاد کشاورزی در دستور کار قرار داده حمایت از کشت دیم است که در شهرستان نیر به خوبی پیش می‌رود و این اقدام ارزشمند با هدف تثبیت جمعیت و افزایش جمعیت روستایی در نظر گرفته شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up