• شناسه خبر : 66045
  • تاریخ انتشار : 21 خرداد 1401 - 02:30

مدیرعامل شرکت گاز اظهار داشت: بهره‌مندی از نعمت گاز تا پایان سال آینده در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور استان اردبیل جزو نخستین استان‌های کشور خواهد بود که به استان سبز نامگذاری می‌شود.

گاز رسانی

مجید چگینی ظهر امروز در حاشیه سفر به استان اردبیل در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: بهره‌مندی از نعمت گاز تا پایان سال آینده در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور استان اردبیل جزو نخستین استان‌های کشور خواهد بود که به استان سبز نامگذاری می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر گازرسانی به 60 روستا انجام یافته و مجوز گازرسانی به 60 روستا نیز صادر شده که امسال آغاز می‌شود که انتظار می‌رود تا نیمه نخست سال آینده شاهد بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای باشیم که تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه به عمل آمده و امید می‌رود شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت گاز تصریح کرد: ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان بالاتر از میانگین کشور است و انتظار می‌رود گازرسانی به 120 روستا مجموع ضریب نفوذ گازرسانی در روستاها را به 99 درصد برساند و با تلاش‌های انجام یافته بتوانیم روستاهای سردسیر استان را از نعمت گاز بهره‌مند کنیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up