• شناسه خبر : 66269
  • تاریخ انتشار : 31 خرداد 1401 - 03:38

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل می گوید: عمر مفید ناوگان حمل و نقل عمومی از 10 سال به 15 سال افزایش یافته و ما شاهد فرسودگی این ناوگان و برخی نارضایتی های شهروندان در خط واحد هستیم.

ابراهیم صفری

ابراهیم صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی صاحبان این ناوگان با کاهش درآمد روبرو بودند و حتی تعدادی از این اتوبوس ها در پارکینگ ها و توقفگاه ها بلااستفاده مانده و در این شرایط شایسته است شهرداری بخشودگی حق الاجاره را از صاحبان اتوبوس های خصوصی مدنظر قرار دهد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل گفت: در شرایط کنونی فعالیت این اتوبوس ها باید سروسامان واقعی پیدا کند تا شاهد سرویس دهی اتوبوس های خط واحد به ساکنان مناطق کم برخوردار و شهرک های جدید باشیم.

شاهد فرسودگی ناوگان حمل و نقل هستیم

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل گفت: از سال 84 تاکنون حتی یک دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری اردبیل افزوده نشده و شاهد فرسودگی 17 ساله این ناوگان هستیم.

ابراهیم صفری اظهار کرد: عمر مفید ناوگان حمل و نقل عمومی از 10 سال به 15 سال افزایش یافته و ما شاهد فرسودگی این ناوگان و برخی نارضایتی های شهروندان در خط واحد هستیم.

وصول چک های برگشتی راهگشای پرداخت بدهی شهرداری است

ابراهیم صفری در مورد تعیین تکلیف چک های برگشتی و تقسیط مبلغ چک و تاخیر تادیه آن بیان کرد: هرچند شرایط مالی شهرداری مناسب نیست اما با تعیین تکلیف چک های معوق و بازگشت مبالغ این چک ها به حساب شهرداری می تواند راهگشا برای شهرداری و صاحبان چک باشد.

️وی افزود: با توجه به اتمام قرارداد برخی شرکت های خدماتی در حوزه رفت و روب تمدید قرارداد دو تا سه ماهه در اولویت معاونت خدمات شهری قرار گرفته و شایسته است با انتخاب به موقع شرکت های خدماتی رفت و روب وضعیت مطلوبی به خود بگیرد.

اتوبوس شهری

اتوبوس شهری اردبیل عمر 17 ساله دارد



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up