• شناسه خبر : 66445
  • تاریخ انتشار : 11 تیر 1401 - 10:09

عضو شورای شهر اردبیل گفت: حمایت از سرمایه‌گذار به معنی تضییع بیت المال نباشد.

مینا نهامین

حمایت از سرمایه گذار را تکلیف خود می دانیم


مینا نهامین در جلسه رسمی شورا گفت: حمایت از سرمایه گذار را طبق رهنمودهای رهبری تکلیف خود می دانیم که سبب اشتغال در شهر شده و درآمد پایدار برای شهرداری پدید می آورد.

وی گفت: انچه که لایحه های شهرداری مشخص است عدم تناسب درصد های مشارکت در پروژه های مشابه است و این نشان می دهد یک مسیر مشخص برای تعیین برآوردهای هزینه، سود سرمایه‌گذران تعریف نشده است

عضو شورای شهر گفت: نبایستی حمایت از سرمایه گذاران، شامل تبعیض باشد و بایستی بر محور مستندات دقیق و پیش بینی های اقتصادی، نرخ های مشارکت با عدالت مطرح شود و در حفظ بیت المال دقت بیشتری شود

نهامین در مورد زمان تحویل پروژه پیشنهاد داد به ازای هر یک سال تاخیر در تحویل پروژه به مقدار ۱۰ درصد به سهم شهرداری افزوده شود تا تلخی های دیگر پروژه های مشارکتی تکرار نشود.

وی در بررسی لایحه مربوط به دکوسنتر افزود: در توسعه یک قسمت شهری نبایستی صرفا به ساخت مسکن اکتفا کنیم، آنچه که در بخش پیله سحران و شهرک های این منطقه به سمت خروجی خلخال مشخص است ساخت ساختمان های انبوه است. نیاز است دریاچه‌ ی شورگلی در این منطقه تبدیل به منطقه گردشگری به مانند شورابیل شود و با گسترش فضاهای تجاری، در این قسمت از شهر نیز اصول شهرسازی و نیازمندیهای آن تامین شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up