• شناسه خبر : 66564
  • تاریخ انتشار : 18 تیر 1401 - 02:25

محمد اهلی اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های این شرکت، احیای واحدهای راکد وغیرفعال است تا این واحدها با استفاده از ظرفیت‌های موجود به چرخه تولید باز گردند.

شهرک صنعتی

محمد اهلی اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های این شرکت، احیای واحدهای راکد وغیرفعال است تا این واحدها با استفاده از ظرفیت‌های موجود به چرخه تولید باز گردند.

وی افزود: با اقداماتی که به منظور حمایت از واحدهای صنعتی و رفع موانع تولید در استان انجام می شود، از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۶ واحد راکد در شهرک‌های صنعتی استان احیا و به چرخه تولید بازگشته‌اند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: در کلینیک‌های کسب و کار که متشکل از کارشناسان و مشاوران کاربلد استان هستند، مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی مورد احصا و آسیب شناسی قرار گرفته و راهکارهای مناسب برای رفع موانع و مشکلات آنان ارائه می‌شود.

اهلی کاهش بروکراسی‌های اداری برای جذب سرمایه گذاری در استان ضروری دانست و گفت: با اقداماتی که به منظور حمایت از تولید و اشتغال انجام می‌شود روند سرمایه گذاری در استان تسهیل و افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه نیازهای فناورانه ۱۰ واحد تولیدی در این استان شناسایی شده و برای رفع آنها اقدام می‌شود، افزود: شناسایی نیازهای فناوری واحدهای تولیدی استان از سال گذشته شروع شده و امسال هم با ارائه بسته‌های حمایتی، نیازهای فناوری این واحدها شناسایی و برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل دانش و فناوری را لازمه توسعه صنعت استان ذکر کرد و گفت: بر همین اساس در سالی که مزین به سال حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است، با فعالیت‌های پژوهشی می‌توان فرآیند فناوری را در صنعت نهادینه کرد.

اهلی با بیان اینکه واحدهای تولیدی نیازمند ارتقای فناوری هستند، افزود: باروری و بکارگیری طرح‌ها و ایده‌های فناورانه ضمن رشد و توسعه صنعت، زمینه شکوفایی ایده‌های کارآفرین را نیز مهیا خواهد کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up