• شناسه خبر : 66617
  • تاریخ انتشار : 23 تیر 1401 - 01:31

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از بهره‌برداری از ۵۴۰ واحد مسکن تا آخر سال در اردبیل خبر داد و گفت: عملیات احداث یک‌هزار واحد مسکن نهضت ملی در شهرک اندیشه چهار اردبیل در حال اجراست.

مسکن

محمد زارع حسین‌زاده روز چهارشنبه در بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن اردبیل اظهار کرد: در استان اردبیل سالانه ۱۵ هزار واحد مسکن و تا چهار سال آینده ۶۰ هزار واحد مسکن احداث می‌شود.

وی به ثبت‌نام ۹۳ هزار و ۲۶۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۵۶ هزار و ۹۸۳ نفر در شهر اردبیل و مابقی در سایر شهرستان‌ها ثبت‌نام کردند که ۳۶ هزار و ۷۳۵ نفر از بین این افراد واجد شرایط مسکن شناخته شدند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: بعد از طی مراحل متعدد پالایش، در مجموع ۱۲ هزار و ۶۵۳ نفر در قالب طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کرده که از این تعداد پنج هزار و ۶۴۶ نفر مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کردند.

زارع حسین‌زاده از تخصیص زمین برای احداث واحدهای مسکن در استان خبر داد و افزود: برای احداث زمین در مرحله اول ۱۰۰ هکتار اراضی تأمین شده و به غیر از شهر اردبیل، در سایر شهرستان‌ها واگذاری زمین انجام شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری ۵۴۰ واحد مسکن تا آخر سال در اردبیل گفت: عملیات اجرایی این پروژه‌ها شامل سایت داروپخش به میزان ۱۵۰ واحد و سایت اندیشه دو به میزان ۲۱۰ واحد با پیشرفت ۹۰ درصد تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

زارع حسین زاده بیان کرد: افتتاح سایت کارگر با پیشرفت ۹۰ درصد و اندیشه یک نیز با ۸۰ درصد تا شهریورماه امسال امکان‌پذیر خواهد شد تا تحویل متقاضیان شود.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up