• شناسه خبر : 66980
  • تاریخ انتشار : 12 مرداد 1401 - 03:38

رئیس شورای اسلامی اردبیل گفت: نباید در برخورد با مسئولان کم کار و بی توجه به حل مشکلات مردم بی احتیاطی کنیم بلکه بهتر است مسئولانی که دچار سهل انگاری شده اند برخورد جدی با آنها انجام شود.

ابراهیم صفری

ابراهیم صفری رئیس شورای اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: مردم شهرهای مختلف در شرایط کنونی با معضل تهیه نان روبرو هستند و مجبورند ساعت ها در صف نان وقت خود را به بطالت سپری کنند.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل افزود: با توجه به فصل گردشگری و حضور مسافران در اردبیل و سایر شهرها باید پخت نان در خبازی ها به صورت مستمر انجام شود اما جای تعجب است که در ساعات محدود پخت نان انجام می شود و این خود بر دامنه مشکلات در تهیه نان افزوده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما آنقدر قانع و صبور هستند که در بیان مشکلات به صورت شفاف واقعیت ها را می پذیرند ولی در ماه های اخیر به دنبال حاکم شدن شرایط سخت در تهیه نان انتظار می رود مسئولان نسبت به این موضوع شفاف عمل کرده و روشنگری کنند.

صفری گفت: نباید در برخورد با مسئولان کم کار و بی توجه به حل مشکلات مردم بی احتیاطی کنیم بلکه بهتر است مسئولانی که دچار سهل انگاری شده اند برخورد جدی با آنها انجام شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up