• شناسه خبر : 67572
  • تاریخ انتشار : 11 شهریور 1401 - 08:57

نائب رئیس شئورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه بعد اجتماعی سرمایه گذاری در مناطق محروم بیش از سود عمرانی و ساختمانی مد نظر است، گفت: کاهش آسیب های اجتماعی و تمرکز زدایی از مرکز شهر در سرمایه گذاری جایگزین روناک مشهود است.

سرمایه گذاری در مناطق محروم، با نگاه سودآوری نیست

به گزارش شهرخوان؛  نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: تمرکزگرایی در ایجاد زیرساخت‌ها حاصلی جز قفل خیابان های اردبیل ندارد.

بهزاد عباس زاده در بررسی واگذاری پروژه روناک، تمرکز زدایی پروژه‌ها از مرکز شهر را اقدامی شایسته و ضروری در کاهش ترافیک و مسائل مرتبط به آن عنوان کرد و گفت: یکی از دلایلی که امروز شاهد قفل برخی از خیابان‌ها مرکز شهر هستیم، همین تمرکزگرایی در احداث بازارها و مراکز خرید است.

وی اضافه کرد: لازم است از این پس از پروژه هایی که قابلیت اجرا در مناطق کم برخوردار را دارند، استقبال شود.

عباسزاده اضافه کرد: بهتر است در واگذاری پروژه روناک که در محلات سیزده گانه واقع شده، از سرمایه گذار حمایت شود و شورا و شهرداری زیاد دنبال سود و درصد مشارکت نباشند چرا که واگذاری این پروژه پس از ۱۰ سال به یک سرمایه گذار، برای شهر سود دو سر برد خواهد بود.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اردبیل ادامه داد: این پروژه نیمه جان و به کما رفته، بدلیل مسکوت ماندن به مخفیگاهی برای برخی از بزهکاران و معتادان تبدیل شده که حتی یک روز تاخیر نیز در واگذاری آن تبعات ناخوشایندی را به همراه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: ضروری است از داوطلب سرمایه گذاری در این پروژه استقبال شده و مشوق هایی ارائه شود تا بالاخره طلسم روناک شکسته شود.

شورا

سرمایه گذاری در مناطق محروم، با نگاه سودآوری نیست



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up