• شناسه خبر : 67573
  • تاریخ انتشار : 11 شهریور 1401 - 09:03

سخنگوی شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم نظارت ها را در قالبی خاص و بصورت منسجم اجرایی کنیم، گفت: شورای شهر نباید همچنان قالب سنتی خود را حفظ کند.

سلامت صفری: نتوانسته ایم نظارت ها را بصورت منسجم اجرایی کنیم

خبرنگار: عادله جوادزاده

به گزارش شهرخوان؛ سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: گاهی هزینه‌های اضافی به شهرداری تحمیل می شود که موجب تضییع بیت المال و حقوق شهروندان می شود.

سلامت صفری در نطق پیش از دستور صحن علنی شورای شهر، نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را یکی از مهمترین وظایف شورا برشمرد و تصریح کرد: متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم نظارت ها را در قالبی خاص و بصورت منسجم اجرایی کنیم که باعث شده خروجی ها اثربخش نباشد که این نیز به نوبه خود موحب تحمیل هزینه های اضافی شده است.

سخنگوی شورای شهر اردبیل بر ضرورت همفکری و مشاوره شورای شهر با مراکز علمی و نخبگان و دانشگاهیان تاکید کرد و افزود: در صورتیکه به این امر مهم توجه نشود، شورا دچار روزمرگی خواهد شد و به شورای سنتی تبدیل می شود؛ البته توجه به این مقوله مهم باعث جلوگیری از هدر رفت هزینه ها خواهد شد.

این عضو شورا استفاده از ظرفیت و تجارب متخصصان شهرداری را در ارائه راهکارهای مناسب و مفید مهم تلقی کرد و گفت: برخی از پیشکسوتان و متخصصان در لایه ها مانده اند و متاسفانه به فراموشی سپرده شده اند که شهردار باید با تیزبینی این افراد را شناسایی کرده و در موضوعات تخصصی از دانش این افراد بهره مند شود.

وی به وضعیت نابسامان مربیان فعال در فرهنگسراهای شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه تعدادی از این مربیان به رغم فعالیت چندین ساله و حضور فعال در برنامه‌ها، هنوز هم با مشکلات درآمدی و بیمه ای مواجه هستند که لازم است شهرداری رسیدگی به مشکلات این قشر زحمتکش را در اولویت قرار دهد.

شورا نباید دچار روزمرگی شود



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up