• شناسه خبر : 67785
  • تاریخ انتشار : 22 شهریور 1401 - 01:55

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با پیگیری انجام شده و از محل تهاتر نفت بیش از سه هزار میلیارد ریال برای بزرگراه اردبیل – سرچم برای عمرانی اختصاص می‌یابد.

پروژه عمرانی جاده

محبوب حیدری با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیا برای پروژه‌های اجرایی از محل تهاتر نفت منابع خوبی را اختصاص داده که از جمله آنها می توان به تزریق سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای قطعه هفت محور اردبیل – سرچم اشاره کرد، تاکید داشت: با تأمین این اعتبار این مسیر، عملیات عمرانی سرعت بیشتری گرفته و امیدواریم شاهد تکمیل و بهره‌برداری از آن باشیم.

وی با بیان اینکه با پیگیری نمایندگان مجلس، در کنار تخصیص اعتبار تهاتر نفت مقرر شد بانک های عامل از محل ماده ۵۶ تسهیلات نیز بپردازند، ابراز کرد: با تأمین اعتبار به صورت جامع و کامل برای محور اردبیل – سرچم امیدواریم این بزرگراه در مسیر تکمیل جان تازه‌ بگیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل با بیان اینکه از محل ماده ۵۶ برای محور ارتباطی اردبیل – سرچم ۵۳۰ میلیارد ریال توسط بانک صادرات پرداخت خواهد شد، گفت: از این اعتبارات، قرار است بخشی از مطالبات پیمانکاران در قطعات مختلف پرداخت و در کنار آن پروژه در مسیر اجرایی خود جان تازه‌ای بگیرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up