• شناسه خبر : 67822
  • تاریخ انتشار : 23 شهریور 1401 - 01:10

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: خسارات ناشی از کمبود آب کشاورزی قابل جبران نیست و مسئولان امور آب برای کاستن از این خسارت باید تدبیری مناسب بیندیشند.

سموم کشاورزی

عباس جهانگیرزاده پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: خشکسالی و کمبود آب در قطب نمونه کشاورزی و انبار غله کشور که برای ایران یک برند بین‌المللی ممتاز و الگوی نمونه است، یک تهدید جدی محسوب می‌شود.

وی برنامه‌های حمایتی مجلس شورای اسلامی از کشاورزان را یادآور شد و تصریح کرد: سرمایه‌گذاری جدی و ارزش‌افزایی در حوزه توسعه تولیدات کشاورزی و صنایع جانبی برای رسیدن به خودکفایی و کاهش وابستگی‌ها در شرایط تحریمی، با اصلاح رویه‌ها و تکیه بر منابع داخلی برای تأمین امنیت غذایی کشور از برنامه‌های حمایتی مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی به اقدامات اساسی در این شهرستان در حوزه راهسازی اشاره کرد و گفت: کارگاه راهسازی در مسیر سه راهی خروسلو به زیوه و شورگل و مسیر عزیزکندی ظرف یک ماه آینده ایجاد می‌شود.

جهانگیرزاده افزود: از مجموع ۴۰۰ دستگاه راه و شهرسازی و راهداری فعال در مسیرهای استان، ۲۰۰ دستگاه در حوزه انتخابیه سه شهرستان شمالی استان فعالیت دارند که نشان از اهمیت جاده‌های مواصلاتی و روستایی منطقه دارد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up