• شناسه خبر : 70498
  • تاریخ انتشار : 09 بهمن 1401 - 02:46

عضو شورای شهر اردبیل می گوید: متمم بودجه ۱۴۰۱ شهرداری بدون انحراف از مبلغ بودجه تصویب شد.

ابراهیم صفری: در اجرای بودجه به بیراهه نرفتیم

شهرخوان: ابراهیم صفری عضو شورای شهر اردبیل در جلسه رسمی شورای شهر گفت: شهرداری باید نسبت به اجرای پروژه‌هایی که برای شهروندان ملموس هستند و در اولویت قرار دارند از جمله پروژه های زیباسازی، مبلمان شهری، تکمیل المان‌هایی شهر ، ساماندهی ورودی های شهر و مواردی از این قبیل اقدام‌کند.

وی افزود: خوشبختانه در اجرای بودجه کمترین انحراف را شاهد هستیم. یکسان‌سازی بودجه عمرانی شهرداری در مناطق شهری اقدامی ارزشمند است ولی یکسان سازی کاغذی به این معنی نباشد که فقط در دفترچه بودجه آمده باشد و هیچ اقدامی صورت نگیرد.

رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای شهر با تاکید بر اینکه مدیران مناطق و سازمانها در راستای تحقق بودجه مناطق کم برخوردار نباید سهل انگاری و کم کاری کنند؛ افزود: تمام اقدامات عمرانی و شهرسازی شهرداری اردبیل را شهروندان باید ببینند و قضاوت کنند.

ابراهیم صفری همچنین ضمن تقدیر از تلاشهای شهردار در آسفالت ریزی معابر شهری،خرید اتوبوسها و ماشین آلات سنگین برف روبی و صرفه جویی در هزینه های جاری شهرداری گفت: امیدواریم مشکل المان وحدت که دغدغه اعضای شورا و مطالبه مردم شریف منطقه است نیز رفع شده و این پروژه نیمه تمام نیز به اتمام برسد‌.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up