• شناسه خبر : 70882
  • تاریخ انتشار : 24 بهمن 1401 - 01:59

در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل طرح کمک رسانی ۵ میلیاردی شهرداری به مردم زلزله زده شهرستان خوی به اتفاق آرا تصویب شد.

هدیه ۵ میلیاردی شهرداری به زلزله زدگان

به گزارش شهرخوان؛در شصت و یکمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در قالب طرح فوریتی، مصوبه کمک مالی به زلزله زدگان شهرستان خوی مطرح و توسط اعضای شورای شهر تصویب شد.

این مصوبه به شهرداری مجوز داده شد به زلزله‌زدگان شهرستان خوی مساعدت مالی داده شود.

سلامت صفری در این مورد گفت: با تصویب لایحه شهرداری اردبیل مبنی بر صدور مجوز برای کمک و مساعدت مالی به زلزله زدگان خوی، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان با موافقت اعضای شورای شهر به زلزله زدگان شهرستان خوی تخصیص یافت.

وی ضمن تقدیر از حضور پرشور شهروندان اردبیلی بویژه خانواده بزرگ شهرداری در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: باردیگر مردم شریف و با بصیر اردبیل با حضور خود حماسه ای دیگر در صیانت از آرمانهای انقلاب اسلامی خلق کردند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل بیان کرد: در دل بلایای طبیعی، پروردگار متعال دلهای ما را امتحان میکند که الحمدلله وحدت اجتماعی، همدلی و یکپارچگی در روح ایرانیان دمیده شده و در روزهای سخت بیاری همدیگر می شتابند.

تصویب تهیه میوه شب عید به بازنشستگان شهرداری

سخنگوی شورای شهر اردبیل در مورد لایحه مربوط به توزیع میوه شب عید کارکنان و بازنشستگان شهرداری گفت: همچنین با بررسی لایحه مربوط به توزیع میوه برای بازنشستگان، به شهرداری اجازه داده شد میوه شب عید بازنشستگان طبق سنوات گذشته انجام شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up