• شناسه خبر : 71589
  • تاریخ انتشار : 28 اسفند 1401 - 11:52

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل از بهسازی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر خبر داد و گفت: نوروز امسال مشکل سرویس بهداشتی نخواهیم داشت.

 بازسازی سرویس های بهداشتی عمومی سطح شهر

 

به گزارش شهرخوان، مهدی صفری با اعلام این خبر اظهار کرد: به دستور شهردار اردبیل در آستانه عید نوروز، تمامی سرویس‌های بهداشتی عمومی سطح شهر مورد ساماندهی مطلوبی قرار گرفتند که در حال حاضر در ۵۱ نقطه شهر سرویس‌های بهداشتی عمومی جهت استفاده میهمان آماده شده است.

وی با بیان این‌که سرویس بهداشتی نیاز هر شهر و مسیرهای بین راهی است، افزود: با توجه به وجود معضلاتی در سال‌های گذشته پیرامون کمبود سرویس‌های بهداشتی عمومی در شهر، امسال اقدامات لازم جهت رفع این مشکل صورت گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل ادامه داد: از تمامی مسافران و همشهریان انتظار داریم در حفظ و نگهداری فضاهای سبز، اماکن فرهنگی و رفاهی شهرداری را همراهی کنند.

صفری با اشاره به این‌که پارک‌های سطح شهر نیز در راستای استقبال از نوروز، مهیای میزبانی از میهمانان است، ادامه داد: تمهیدات لازم در راستای استقبال از مسافران نوروزی در اردبیل در طرح استقبال از بهار برنامه‌ریزی شده است که کلیه نواقصات شناسایی و جهت رفع آن‌ها اقدامات لازم صورت گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل بیان کرد: در طرح استقبال از بهار، برنامه‌هایی از جمله کاشت گل‌های فصلی، درختان زینتی داخل فضاهای سبز شهری، نظافت عمومی، نصب المان‌های متعدد، رنگ‌آمیزی دیوارها و جداول سطح شهر، خط‌کشی مجدد خیابان در دستور کار بود.

صفری از ساماندهی مبلمان شهری، نورپردازی و اجرای روشنایی‌های معابر شهری نیز خبر داد.

وی گفت: هدف شهرداری اردبیل رقم زدن سفری خاطره‌انگیز برای مسافران نوروزی است که در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up