• شناسه خبر : 73417
  • تاریخ انتشار : 20 مرداد 1402 - 11:39

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: طبق درخواست اهالی کلخوارن برای ساخت حسینیه در جلسه شورای شهر مقرر شد این زمین واگذار و حداکثر تا ۱۸ ماه آینده می بایست توسط اهالی محترم احداث شود.

واگذاری زمین از طرف شهرداری برای ساخت حسینیه

به گزارش شهرخوان، سلامت صفری عضو شورای شهر اردبیل از صدور مجوز واگذاری زمین به اهالی محترم محله سید آباد کلخوران برای احداث حسینیه با کاربری فرهنگی مذهبی خبر داد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل ضمن تبریک روز خبرنگار بر تمامی طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم گفت: همواره خبرنگاران از جمله دغدغه مندترین قشر جامعه هستند که نقش بسزایی در توسعه شهری دارند.

تخفیف شهرداری به مناسبت اربعین حسینی

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل افزود: در هشتادویکمین جلسه رسمی شورای شهر در بررسی اولین لایحه، وضعیت درآمدی و هزینه شهرداری در سال ۱۴۰۰ در قالب تفریغ بودجه و نقاط ضعف و قوت آن مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت این لایحه تصویب شد.

وی همچنین گفت: بمناسبت اربعین حسینی و گرامیداشت کنگره شهدا و هفته دولت، شهرداری در عوارضات و مطالبات خود (۳۰ درصد از اول تا بیستم شهریور، ۲۰ درصد از بیست و یکم تا دهم مهرماه) تخفیف اعمال خواهد کرد که شهروندان عزیز میتوانند از این فرصت بهره بگیرند.

احداث حسینیه با کاربری فرهنگی مذهبی در محله سید آباد کلخوران

سلامت صفری با بیان اینکه یکی از مطالبات اهالی محله سیداباد کلخوران درخواست زمین برای احداث حسینیه بود؛ افزود: لذا در این جلسه این موضوع مطرح گردید و مقرر شد این زمین با کاربری فرهنگی مذهبی و در مالکیت شهرداری قرار گیرد و حداکثر تا ۱۸ ماه آینده می بایست توسط اهالی محترم احداث شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر در ادامه از حمایت شورا و شهرداری و صدور مجوز مساعدت مالی به جهت تهیه مزار سنگ ،حکاکی، هزینه کفن و دفن رایگان به اهدا کنندگان عضو در اردبیل خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این امر یک امر فرهنگی و خداپسندانه است؛ لذا شورا و شهرداری نیز من باب وظیفه خود در توسعه اقدامات فرهنگی و خداپسندانه با این لایحه موافقت کردند.

 کمک شهرداری برای تعمیر سرویس بهداشتی مسجد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اردبیل همچنین از کمک شهرداری به جهت تعمیر سرویس بهداشتی مسجد جامع اردبیل اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه سرویس بهداشتی زنانه مسجد جامع ۲۴ ساعته در اختیار شهروندان است لذا این لایحه نیز مورد موافقت اکثر شورا قرار گرفت.

سلامت صفری عنوان کرد: تعیین سقف هزینه حفاری فیبر نوری در سال ۱۴۰۲، پرداخت حق و سهم بیمه پرداخت شده توسط پیمانکاران، توافق شهرداری با شهروندان جهت توافق ملکی، اجرای صورت جلسه شورای نامگذاری شهرداری اردبیل و مساعدت به روشندل نخبه قرآنی کشور از دیگر مصوبات هشتادو یکمین جلسه رسمی شورای شهر بود.

شورا



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up