• شناسه خبر : 73647
  • تاریخ انتشار : 10 شهریور 1402 - 12:29

عضو شورای شهر اردبیل به تملک یک قطعه زمین به متراژ حدودی ١۴۵٠ متر با کاربری ورزشی توسط شهرداری و تبدیل آن به کاربری مسکونی واکنش نشان داد.

حبیب فتحی اعلام کرد: ساخت مسکن در زمینی با کاربری ورزشی!

به گزارش شهرخوان، حبیب فتحی در خصوص لایحه ای مطرح شده در کمیسیون حقوقی‌مبنی بر تملک یک قطعه زمین به متراژ حدودی ١۴۵٠ متر با کاربری ورزشی توسط شهرداری و تبدیل آن به کاربری مسکونی گفت: متاسفانه گاها شاهد لایحه هایی هستیم که در آن شهرداری به دنبال تملک زمین هایی است که بیش از این با کاربری های عمومی شناسنانه دار بوده است.

عضو شورای شهر اردبیل با پرسش این سوال از شهردار و دیگر اعضای شورای که آیا این شهر صاحب دارد یا نه؟ گفت: ضروری است زمین هایی که کاربری ورزشی دارند توسط شهرداری تملک نشود و بایستی اعضای شورای شهر نیز در رای دادن به اینگونه لایحه ها انصاف را رعایت کنند.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: همواره این موضوع جای سوال دارد که اگر در زمان تخصیص این زمینها به اداره ورزش و جوانان، به کاربری ورزشی نیاز نبود پس چرا این زمین ها به این اداره اختصاص یافته است و یا اگر نیاز بوده پس چرا امروز این زمین ها جهت تملک و توافق دوباره به شهرداری برگردانده می شود؟

فتحی با بیان اینکه بایستی تاکنون تعیین تکلیف این زمینها از طرف شهرداری مطالبه میشد؛ گفت: ما نماینده مردم شهر هستیم و باید کاربری این زمین ها حفظ شود.

عضو شورای شهر اردبیل همچنین در خصوص لایحه ای دیگر مبنی بر تهاتر ارزش روز قطعات معرفی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با مطالبات شهرداری گفت: شهرداری نباید صرفا صورت مسئله را پاک کند بلکه باید تمام شرایط ذکر شده در واگذاری سه قطعه زمین و انتقال اسناد هر سه زمین به نام شهرداری رعایت شود.

Construction of housing in a land with sports use!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up