• شناسه خبر : 74110
  • تاریخ انتشار : 01 آبان 1402 - 11:41

عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به احداث استادیوم ورزشی میراشرف گفت: تامین زیرساخت های تفریحی و ورزشی در محلات شهر از برنامه های دور ششم شورا است.

استادیوم میراشرف اردبیل ساخته می شود

سلامت صفری عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: تامین زیرساخت های تفریحی و ورزشی برای کودکان و جوانان در محلات شهر از برنامه های دور ششم شورا است.

وی با اشاره به اینکه همواره دور ششم شورای شهر یک شورای برنامه محور است؛ افزود: اعضای شورای شهر پیگیر اتمام تمامی پروژه های نیمه تمام هستند.

سخنگوی شورای شهر اردبیل با اشاره به افتتاح پارک ۶ هکتاری میراشرف با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال گفت: وجود یک بوستان و پارک دغدغه و مطالبه اهالی محله میراشرف بود که خوشبختانه عملیات عمرانی این پارک از ابتدای سال آغاز شده و طبق زمانبندی تعیین شده به اتمام رسید که امروز شاهد افتتاح این پارک هستیم.

وی همچنین با اشاره به بازدید میدانی اعضای شورای شهر به اتفاق شهردار اردبیل از پروژه‌های عمرانی منطقه ۴ در هفته جاری،بیان کرد: در این بازدید مقرر شد کل احداثات مربوط به المان وحدت تا دوماه آتی، خیابان ۴۵ متری صدرالدین میدان آیت الله مشکینی تا سه ماه آتی، استادیوم ورزشی میر اشرف تا دو ماه آتی به اتمام و مرحله بهره‌برداری برسد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up